Onko ko takki kaunis?

duoda
Asiasta on näköjään edetty villasukkaan, mutta aloituksen aiheeseen: minusta tuo ekan viestin takki ei ole nätti. Itse en myöskään karvatakkia varmaan näissä ikävuosissani laittaisi, mutta jos tuosta tyylistä tykkää, niin varmaan löytää semmoisenkin mistä oikeasti pitää. Esimerkiksi se punertava oli jo parempi.

hhttuu
Mun mielestä on tekopyhää arvostella turkista, jos käyttää sit vaikka nahkatakkia.
Tai samoin arvostella tekoturkkia, jos itse käyttää mitä tahansa massatuotettua ongelmajätettä, joka sulaa kaatopaikalla 50v.

Itse tykkään tästä ja mulla on itsellä samanlainen. Töissä en kyllä sitä käytä.

sarah79
Ihan kamalia =/... mutta kullakin makunsa ja mulle on ihan sama tykkääkö joku mun nahkarotseista, pilotista tai urhelutakeista ;) en minäkään tollasta karvahökötystä päälle laittais!!

Joku kysyi mitä ruokaa tein :)...

Niin paljon kaikenlaista, pientä suolaista, makeita, sushit, salatit,... poroa (kun mun virolaiset ystävät tykkää porosta ja suomalaisesta ruoasta), mustikakakkua, keksit ym....

"hmmm"
Siis ihan kamalia, en ikinä ostaisi vaikka varaa olisikin. Satsaisin mielummin laadukkaaseen villakangastakkiin :)

Esim. tämä http://www.zalando.fi/naf-naf-villakangastakki-punainen-na521p006-g11.html

gopf
Hyi olkoon. Jokos taas menisi nämä raatomarkkinat pois muodista muutamaksi vuosikymmeneksi... Turkin pitäminen on statement ja olen niin onnellinen kun näen muidenkin kanssaliikkujien katsovan paheksuen turkki päällä kulkevaa ihmistä. Ei se vaan kuulu enää 2000-luvulle.

Yhteistyössä