The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Menetin kaukosäätimen hallinnan. Olisin ollut autuaan tietämätön koko putouksesta, mutta joku oli mennyt möläyttämään tytölle eskarissa, että uusi kausi alkaa. Nyt se on pitänyt tarkan huolen siitä, että sekunttiakaan ei missää ja varmuuden vuoksi nauhalle.

Ai hitto. Taaskaan en yhtään tiedä mistä työkaverit maanantaina höpöttää. Viime vuonnakin kun kaikki rupes hokemaan todellakintodellakin piti käydä tarkistamassa onko avokonttori muutettu avohoitolaksi
 
Ai hitto. Taaskaan en yhtään tiedä mistä työkaverit maanantaina höpöttää. Viime vuonnakin kun kaikki rupes hokemaan todellakintodellakin piti käydä tarkistamassa onko avokonttori muutettu avohoitolaksi
Paitsi yks oli oikeesti hauska renkutus. Mulla oli näyttö ja opettaja kuulusteli viimeisessä arvioinnissa. Kysyi et miten tunnistan akuutin vajaatoiminnan ensioireet johon vastasin, et kysyppä joku toinen kysymys!!
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
niin sä tarkotit sitä kriminiaalia jolli anaali banaania tolla? tai siis tykkäätsä anaalista mun on pakko ja tää on vika kerta tällä palstalla tälläsestä vaikka tykkäänkin monen moisesta niin ei bum bum juttui . tos oon samaa mieltä tony halmeen kaa exit only.
Siis perus-anaali, Big Brother, mikä vuosi nyt olikaan se joku Jani..? Ei soita kelloja? :xmas:

Taidan hienotunteisesti ja vähän ovelasti ohittaa ton toisen anaalikysymyksen :snotty:
 
Ai hitto. Taaskaan en yhtään tiedä mistä työkaverit maanantaina höpöttää. Viime vuonnakin kun kaikki rupes hokemaan todellakintodellakin piti käydä tarkistamassa onko avokonttori muutettu avohoitolaksi
Heh. No jos hokee niin oma on häpeänsä. Ymmärrän, että hokemishuumori iskee lapsiin tai teini-ikäisiin, mutta sitä vanhempien kohdalla se on jo kyseenalaista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30338124:
Sie oot just tulossa tänne |O. Mie oon sitä varten siivonnutkin ja leiponut pullaa. Voidaan me katsoa Maleficent jos edellinen ei kelvannut :D.
Mun pitää jäädä kotiin. Lauantai ilta you know. Kerran viikossa aviolliset velvollisuudet pimeessä peiton alla..
 
Mä jäin aina tokavikaks, kun joukkueita valittiin. Vain yksi toista jalkaa klenkkaava tyttö jäi mun taakse :hug:
Mä olin aina ala-asteella viimeisten joukossa, en nyt aina ihan vika mutta joskus :D. Muistan että kerran mut valittiin ekana vitsillä, kyllä muakin nauratti :D

Mutta mä kun satuin oleen ehkä ihan hyvä piirtämään, niin heti jos oli joku ryhmätyö missä joutui ehkä vähän taiteilemaan, niin kaikki oli niin mun parasta kaveria :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mä olin aina ala-asteella viimeisten joukossa, en nyt aina ihan vika mutta joskus :D. Muistan että kerran mut valittiin ekana vitsillä, kyllä muakin nauratti :D

Mutta mä kun satuin oleen ehkä ihan hyvä piirtämään, niin heti jos oli joku ryhmätyö missä joutui ehkä vähän taiteilemaan, niin kaikki oli niin mun parasta kaveria :D
Mulla oli aina läksyt tehty ja kopiointi kävi kuumana ennen tuntia.
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
9MM
Siis perus-anaali, Big Brother, mikä vuosi nyt olikaan se joku Jani..? Ei soita kelloja? :xmas:

Taidan hienotunteisesti ja vähän ovelasti ohittaa ton toisen anaalikysymyksen :snotty:
eiku se jolli joka oli mukana tossa jenna lepomäen murhassa.. joo se kyssäri ei ollu kysssäri vaan liitty tohon ensimmäiseen luin itekkekkin ton ja olihan se sillain otettavissa välil tulee pika tavutettua oma tekstiä.. anteeksi mua ittee toi nolotti toi kämmi :) eläkä nolaile siel meitsin moka :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä