Mie oon viimeksi kolme vuotta sitten ollut kipeänä .neljä vuotta joka päivä yks kynsi enpä oo ollu kipeenäkään sen jälkeen
Mie oon viimeksi kolme vuotta sitten ollut kipeänä .neljä vuotta joka päivä yks kynsi enpä oo ollu kipeenäkään sen jälkeen
Mitä muhkea patonki tuijotti silmästä silmään :xmas:.Siis valkoinen pilu punaisella silmällä..
Taiskin olla se valkospilu täytetty patongilla, eikä toisinpäinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30337949:Mitä muhkea patonki tuijotti silmästä silmään :xmas:.
ah yleenshön noidat välttelee valkosipulia mut sä ootkin sitten kaiken kestävä? uskallakko kattoa peiliin?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30337948:Mie oon viimeksi kolme vuotta sitten ollut kipeänä .
No sovitaan sitten että minä, sinä ja krut. Ja jos kyllästytään Lapin poikaan, niin karautetaan sun luudalla lähimpään baariin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30337945:Mut jos mie valitsen ruutiksen, ja sie miut jne. niin meitähän on naisen logiikalla kohta koko kööri siellä saarella .
älä nyt viitti...ei mee läpi:stick:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30337926:Mittään en oo nähny tai kuullu |O.
Se olin mää![video=youtube;0b_IHjWXbuM]https://www.youtube.com/watch?v=0b_IHjWXbuM[/video]
joku hurja nainen laitto tän
no muistanhaaa mää sen ainaSe olin mää!
Uskallan oikein hyvin . Mie oon loihtinut itseni ihan kivan näköiseksi.ah yleenshön noidat välttelee valkosipulia mut sä ootkin sitten kaiken kestävä? uskallakko kattoa peiliin?
Taiskin olla se valkospilu täytetty patongilla, eikä toisinpäin
mut millä sä loihidit sauvalla vai padalla kun se pata vaatii liikaa lisä aineita niin ei voi olla varma loppu tuloksesta ja mulla on todiste tästä muuan milla magia vesuvisukselta on todistanu sen monissa seikkailuissa todeksi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30337967:Uskallan oikein hyvin . Mie oon loihtinut itseni ihan kivan näköiseksi.
Kuulostaa suunnitelmaltaNo sovitaan sitten että minä, sinä ja krut. Ja jos kyllästytään Lapin poikaan, niin karautetaan sun luudalla lähimpään baariin.
Ei kärsi paljastaa omia loitsuja. Milla on amatööri :vampire:.mut millä sä loihidit sauvalla vai padalla kun se pata vaatii liikaa lisä aineita niin ei voi olla varma loppu tuloksesta ja mulla on todiste tästä muuan milla magia vesuvisukselta on todistanu sen monissa seikkailuissa todeksi.
Yleensä se on kyllä keitellyt siinä padassa niitä taikaliemiään, ainakin mitä mä oon nähnyt :xmas:mut millä sä loihidit sauvalla vai padalla kun se pata vaatii liikaa lisä aineita niin ei voi olla varma loppu tuloksesta ja mulla on todiste tästä muuan milla magia vesuvisukselta on todistanu sen monissa seikkailuissa todeksi.
Sie oot ihana .älä nyt viitti...ei mee läpi:stick:
eikä oo arvaa miks se ei koskaan luovuta elämässään siis eihan sellanen oo amtööri vaan sydämmen ammatilainen aattele jos sekin vaan päättäis heittää luudan nurkkaan ja alkaa kökkimään talossaan mut nyt se aian ssuunittelee jekkuja koko elämän ja pysyy nuorenaa hmmmm sinne meni sisiliskon kynsi ki'äh kiäh :9Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30337977:Ei kärsi paljastaa omia loitsuja. Milla on amatööri :vampire:.
Meillä on vielä öisinkin ikkunat auki.Nyt sitten prkl löi lämmöt päälle ku pitää lähtee illaksi urheilutapahtumaan. Pitäny vaan pientä lenssunpoikasta päiväkausia
Mulla olis tarjota itetehtyjä karjalanpiirakoita ja juustosarvia kaffin kansAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30337982:Pistetäänkö sumpit pihisemään? Olisi pullaakin tarjolla .
Mie oon kanssa sydämmen ammattilainen .eikä oo arvaa miks se ei koskaan luovuta elämässään siis eihan sellanen oo amtööri vaan sydämmen ammatilainen aattele jos sekin vaan päättäis heittää luudan nurkkaan ja alkaa kökkimään talossaan mut nyt se aian ssuunittelee jekkuja koko elämän ja pysyy nuorenaa hmmmm sinne meni sisiliskon kynsi ki'äh kiäh :9