korvasienikeitto, hirvikäristys ja pottumuusi
jaksaiskohan nuilla aamiaiseen?
Untuva kuivuu hitaasti ja haisee märkänä kamalalta. Uudestaan rumpuun vain.Otin tunnin lisää pesutupa- aikaa. Neljäs koneellinen pyörimässä. Petivaatteet kuivaushuoneessa, toivottavasti tyynyt ja täkki tosiaan ehtii illaksi kuivua.
Mie näin orkun .käväsin tunteroisen kävelemässä metsän siimeksssä
näin meton
Ymmärrettävää, että rouva ruutis on ihan kiltisti ottanut siivouksen kontolleen. Sen verran makoisat eväät saa valmiina pöytään.korvasienikeitto, hirvikäristys ja pottumuusi
ValkospiluAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30337895:Jestas miten hyvää patonkia mie löysin kaupasta. Päällä on juustoa ja taikinaan on upotettu kokonaisia valkospilunkynsiä .
Ei helvatta mitä mie oon kirjoittanutValkospilu
no kyllä kai kun se piilottelee sitä parrupöksyä. mokoma kun ei myönnä|Oompa tosiaan köpsis saanu kerranki oikein kunnon patonkia
Ruutiksen. Osaa metsästää ja kokata alkeellisimmissakin olosuhteissa.Lauantai gallup. Kenet the ketjusta ottaisit autiolle saarelle viikoksi? Jos ois pakko! Ottaa joku ja en suutu enkä itke jos ihan kaikki ei ottas minua
:vampire: hyvä vastaus.lauran
Mittään en oo nähny tai kuullu |O.no kyllä kai kun se piilottelee sitä parrupöksyä. mokoma kun ei myönnä|O
Jos pitää yks valita niin voisin ottaa tinkuliinin, vois olla aika pähee meininkiLauantai gallup. Kenet the ketjusta ottaisit autiolle saarelle viikoksi? Jos ois pakko! Ottaa joku ja en suutu enkä itke jos ihan kaikki ei ottas minua
kepsiksen!Lauantai gallup. Kenet the ketjusta ottaisit autiolle saarelle viikoksi? Jos ois pakko! Ottaa joku ja en suutu enkä itke jos ihan kaikki ei ottas minua
neljä vuotta joka päivä yks kynsi enpä oo ollu kipeenäkään sen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30337895:Jestas miten hyvää patonkia mie löysin kaupasta. Päällä on juustoa ja taikinaan on upotettu kokonaisia valkospilunkynsiä .
Eikä mikä tahansa pilu, vaan valkospilu! Onkohan se albiino.pilu mainittu
ddr ja yinksu heräs heti
Siis valkoinen pilu punaisella silmällä..Eikä mikä tahansa pilu, vaan valkospilu! Onkohan se albiino.
Mut jos mie valitsen ruutiksen, ja sie miut jne. niin meitähän on naisen logiikalla kohta koko kööri siellä saarella .Mut kiinnostaisi kyllä köpsykkäkin kun meillä ois varmasti hauskat jutut. Ja kyllä vähän kiinnostaisi myös AK:n sielunelämä, tosin (kaikella rakkaudella) viikko vois olla turhan pitkä aika vitsi vitsi..