ethei tinkuliin saanko yhellä sanal kiukutella sulle??
nyt meni yli hilseen ..häh?noh ei se kiukuttelua ollu täsmälleen samanlaisen kuvan omaava vaan pudotti mut turnauksesta
noh siis pelasin pokerituranusta jossa oli 3 tuhatta pelaajaa 30 pelaajaa jälellä sellanen ihminen jolla oli täsmälleen toi minni hiiri kuva pudotti mut... sse makso mun all in mulla oli 88 pari sillä 75 ja se sai räkäsen suorannyt meni yli hilseen ..häh?
jos se olinkin minänoh siis pelasin pokerituranusta jossa oli 3 tuhatta pelaajaa 30 pelaajaa jälellä sellanen ihminen jolla oli täsmälleen toi minni hiiri kuva pudotti mut... sse makso mun all in mulla oli 88 pari sillä 75 ja se sai räkäsen suoran
Voi taivas, mikä päivä taas ton muksun kanssa. Paluupostina Kättärille...
grrr siks kysyinkin et saanko yhel sanal kiukutella sulle mulel tule heti siitä sä mieleen mut se oli kanadasta mut kyl syletti.. voittajalle kuiteski 10 tonni 88 vas 75 mä olin niin massiivinen voittto ssuosikki sillä oli vaan 9 pros cahnge ... mut ei se mitään uutta kohtijos se olinkin minä
mut mistäs tiiät että mä en ole kanadasta..?grrr siks kysyinkin et saanko yhel sanal kiukutella sulle mulel tule heti siitä sä mieleen mut se oli kanadasta mut kyl syletti.. voittajalle kuiteski 10 tonni 88 vas 75 mä olin niin massiivinen voittto ssuosikki sillä oli vaan 9 pros cahnge ... mut ei se mitään uutta kohti
no siitä kun et tykkää karhuista kun haluut mennä peiton alle äkkiä turvaan ja alaskan karhut on äkäsii :9mut mistäs tiiät että mä en ole kanadasta..?
Öitä :hug:Tää taitaa painua pehkuihin nyt..illanjatkoja. Joku sais kyl halia, on vähä semmonen olo : /
Öitä!
no voihan pjaska : /no siitä kun et tykkää karhuista kun haluut mennä peiton alle äkkiä turvaan ja alaskan karhut on äkäsii :9
noh oliko se karhu jonka jätteeseen liukastuit ????no voihan pjaska : /