The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:wave:

Musta tuli tänään totaaliyksinhuoltaja. Lasten isä ei enää haluu tavata lapsiaan :O : / Se suuttu mulle niin kovasti, kun sai tietää et treffailen tuon miehen kanssa.

Kai se joskus järkiintyy, eihän ketään kuitenkaan isäksi voi pakottaa. Mun elämä on kyllä ollut viimeaikoina niinkuin pahimmasta saippuaoopperasta. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30335324:
:wave:

Musta tuli tänään totaaliyksinhuoltaja. Lasten isä ei enää haluu tavata lapsiaan :O : / Se suuttu mulle niin kovasti, kun sai tietää et treffailen tuon miehen kanssa.

Kai se joskus järkiintyy, eihän ketään kuitenkaan isäksi voi pakottaa. Mun elämä on kyllä ollut viimeaikoina niinkuin pahimmasta saippuaoopperasta. :LOL:
Just näin.

Kostanpa lapsille kun vituttaa.
Voi kaksilahkeisuuden logiikka sentään. :O

Mut hei, kyllä se lihava leidi jossain välissä alkaa hoilottaan,
ja sehän tarkottaa että oopperakin on sitten lopuillaan :hug:
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30335324:
:wave:

Musta tuli tänään totaaliyksinhuoltaja. Lasten isä ei enää haluu tavata lapsiaan :O : / Se suuttu mulle niin kovasti, kun sai tietää et treffailen tuon miehen kanssa.

Kai se joskus järkiintyy, eihän ketään kuitenkaan isäksi voi pakottaa. Mun elämä on kyllä ollut viimeaikoina niinkuin pahimmasta saippuaoopperasta. :LOL:
Mäkin suututin rakkaan eksmieheni eilen. Sen päähän ei mahtunut miksi minä, nipottava natsiämmä kielsin sitä kuljettamasta mun lastani sen autolla. Siis autolla jonka jarrupaloista on kulutuspinta kokonaan kulunut ja katsastusmieskin antoi iloisen hylsyn punakynän kera. Mut ne jarrut on nyt kuulemma "tasaantuneet" kun lakkasivat pitämästä ääntäkin (niille ei ole tehty mitään). Joo, se äänen loppuminen varmaan meinaa sitä että ne kulutuspinnat on kasvaneet takaisin. Pilasin niiden viikonlopun nyt kun eivät pääse sukuloimaan.

Olkaa hyvä ja kivittäkää tämä nipo ämmä, eihän ne jarrut autossa nyt niin tärkeä kapistus ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30335382:
Juu en ymmärrä minäkään, mutta katsotaan kuinka sit menee kun lastenvalvoja ottaa yhteyttä. Kait sitä vaan ärsyttää kun mulla joku, vaikka itelläkin on ollut jo kauan yks leidi.
Mitä sä lastenvalvojalla meinaat? Jos exäijäs on päättäny olla tapaamatta lapsiaan, niin lastenvalvoja tai kukaan ei voi asialle a) yhtään b) mitään.

Mä olen tosi huono sanomaan mitn, koska itte näen muksujani hirveen harvoin, mut ei se o mikään periaatepäätös vaan surkeiden sattumusten summa.

Ittellä nimittäin ulosheitettynä tekee hirveen pahaa mennä käymään vanhalla kototönöllä. Koko paikka on täynnä meikäläisen kättenjälkiä ja milloin siellä menen käymään, niin sen jälkeen tekee mieli ryypätä kaks viikkoa unohtaakseen. Ja milloin siellä enempi tuli käytyä, niin useamman kerran kävi siten, et vanhempi poika oli tyttöystävällään naapurikylässä, nuorempi poika moikkas ovella ja sanoi menevänsä Kimille ja nuorin likka sanoi lähtevänsä Ronjalle yökylään. Jolloin hommakseni jäi ihmetellä tyhjää tönöä ja lukita ovi lähtiessäni.

Isipapan pikkuruinen nukkumaluukku taas ei muksuja kiinnosta. Heidän elämänsä, huoneensa, kaverinsa ja koulu on kotokylällä. Lähiö neljänkymmenen kilsan päässä ei kuulu joukkoon.

En edes tiedä seurusteleeko ex- rouvakultani vai ei. Se ei kuulu mulle. Jos on onnellinen, niin se on pelkästään hyvä juttu, eikä onnensa ole minulta pois. Siitä olen ja saan olla lopun ikääni surullinen, että hän ei pystynyt olemaan onnellinen minun kanssani. Mut mahdollinen uusi seurustelusuhteensa ei siihen vaikuta mitään.
 
kahvikirahvi
Oikeestaan mulla olis kyllä ihan romaanin verran kerrottavaa ämpäristä, se on tässä lähiaikoina osoittanut todellisen loistokkuutensa. Ja hetken verran jo luulin saavani syövän sen typeryydestä. Mutta eilen kinasteltiin tekstiviestitse ja sieltä tuli niin hilpeä vittuiluyritys että meinasin pudota sängystä ko nauratti niin kovasti :LOL:
 
Oikeestaan mulla olis kyllä ihan romaanin verran kerrottavaa ämpäristä, se on tässä lähiaikoina osoittanut todellisen loistokkuutensa. Ja hetken verran jo luulin saavani syövän sen typeryydestä. Mutta eilen kinasteltiin tekstiviestitse ja sieltä tuli niin hilpeä vittuiluyritys että meinasin pudota sängystä ko nauratti niin kovasti :LOL:
älä yksin naura vaan jaa ilo.
 
Mitä sä lastenvalvojalla meinaat? Jos exäijäs on päättäny olla tapaamatta lapsiaan, niin lastenvalvoja tai kukaan ei voi asialle a) yhtään b) mitään.

Mä olen tosi huono sanomaan mitn, koska itte näen muksujani hirveen harvoin, mut ei se o mikään periaatepäätös vaan surkeiden sattumusten summa.

Ittellä nimittäin ulosheitettynä tekee hirveen pahaa mennä käymään vanhalla kototönöllä. Koko paikka on täynnä meikäläisen kättenjälkiä ja milloin siellä menen käymään, niin sen jälkeen tekee mieli ryypätä kaks viikkoa unohtaakseen. Ja milloin siellä enempi tuli käytyä, niin useamman kerran kävi siten, et vanhempi poika oli tyttöystävällään naapurikylässä, nuorempi poika moikkas ovella ja sanoi menevänsä Kimille ja nuorin likka sanoi lähtevänsä Ronjalle yökylään. Jolloin hommakseni jäi ihmetellä tyhjää tönöä ja lukita ovi lähtiessäni.

Isipapan pikkuruinen nukkumaluukku taas ei muksuja kiinnosta. Heidän elämänsä, huoneensa, kaverinsa ja koulu on kotokylällä. Lähiö neljänkymmenen kilsan päässä ei kuulu joukkoon.

En edes tiedä seurusteleeko ex- rouvakultani vai ei. Se ei kuulu mulle. Jos on onnellinen, niin se on pelkästään hyvä juttu, eikä onnensa ole minulta pois. Siitä olen ja saan olla lopun ikääni surullinen, että hän ei pystynyt olemaan onnellinen minun kanssani. Mut mahdollinen uusi seurustelusuhteensa ei siihen vaikuta mitään.
Lastenvalvojalle siksi että mullakin palo ny käpy, joten alennun raivostuttavalla tavalla samaan kastiin exän kanssa.. Alkaan nyhtää elarit, mitä en ole koskaan ottanut. Nih! :ashamed:
 
kahvikirahvi
älä yksin naura vaan jaa ilo.

Taustatietoja; Jäbä siis asuu oman kolmionsa olohuoneessa, pitää kahta laitonta alivuokralaista makkareihin majoitettuna, jotka maksaa vuokrat sillon kun sattuu huvittamaan. Kavereiden läsnäolo ja oman rauhan puute vituttaa, mutta ei hän kehtaa olla niin ilkeä että potkisi kaverinsa pihalle. Kaks aikuista työssäkäyvää ihmistä jotka tuli "väliaikaisesti" punkkaamaan kun tyttöystävien kanssa tuli ero. Toinen on ollu siinä melkein vuoden, enkä muista montako kuukautta tää toinen on ollut.
Sillä on 11 tonnin auto kolmatta vuotta seisonnassa kun ei oo koskaan ollut sitä rahaa korjata. Velkataakka painaa päälle, kännipäissään hukkasi laivalla 400e (kyllä, fiksu ihminen pitää tommosta setelitukkoa lompakossa kun juomakäyttäytyminen on aina taju pois), rahatalous siis ihan kuralla ja uusi romanssikaan ei kukoista.

Hän valitteli eilen ton autoepisodin jälkeen kun elämä potkii päähän eikä tiiä kauanko enää jaksaa ottaa iskuja vastaan.
Vastasin ihan asiallisesti että se on itse omat ongelmansa aiheuttanut ja niiden pielessä olevien asioiden eteen pitäis tehdäkin jotain. Ja sen asiat olis ihan helposti hoidettavissa jos herra vain viitsisi tehdä niiden eteen jotain muutakin kuin valittaa. Kirjotin tästä aiheesta pitkän romaanin jossa kerroin toivovani että se sais hoidettua hommansa kuntoon.
Hän vastasi että "ok" ja sit se tulkitsi viestini vittuiluksi. Sitten ehdotin että kannattais vihdoinkin alkaa miettiä sitä dokaamisen lopettamista jos kännipäissään menettää kaikki rahansa sen lisäks että on ensin juonut perheensä.

Sitten aloimme tivaamaan mitä mä muka sen juomisesta mitään tiedän. Noh, sen kertoman ja käyttäytymisen perusteella mun mielikuvani ei oo entisestä paljon muuttunut, ja mä muistan siitä ikuisesti sen puolen joka tuli humalassa sairaalaan katsomaan vastasyntynyttä poikaansa, kusi ja paskoi kännissä housuun, ja onnistui romuttamaan mun mielenterveyden niin totaalisesti että harkitsin jopa itsemurhaa.

Sitä alkoi ilmeisesti potuttamaan ihan urakalla kun kerroin että nyt mun elämässä on aika kun oon ihan oikeasti onnellinen ja tyytyväinen, ja pääsen pian toteuttamaan itseäni ja haaveitani. Sitten tuli paras kohta "mulla alko ylämäki heti kun pääsin susta eroon."


Joo, kuulostaa siltä että huipulla tuulee :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä