okei,mä ajattelin vähän uudempaa seuraavaks autoks et jotain 2012-2014
kävin tänää kattomassa ja ei miellytänyt silmäälaita jaris tieselin konneella
on sulla vaatimukset :stick:kävin tänää kattomassa ja ei miellytänyt silmää
mää oon nainen joten auton väri ja muoto on tärkeitä ominaisuuksiaon sulla vaatimukset :stick:
Miksi diesel? Tulee käyttövoimavero ja polttoaineiden hintaero bensaan verrattuna 14 sentin luokkaa. Pitää ajaa todella paljon että hinnan vuoksi kannattaa.laita jaris tieselin konneella
No en minäkään tuosta tykkää, muistin vain tuon bändin nimen kun linkitit ne edellisetHYI!
Et ikinä usko miten jarppa lähtee ennenkuin kokeilet. Se on maailman nopein pikkuauto!mä ajan paljon ja huristelen tuolla rekkojen seassa niin tarviin sellasen menopelin joka lähtee ku tykin suusta Eikä saa ihan mikään pieni kottero olla.
muistelen että yinksu ajaa niin paljon että tieseli puolustaa paikkaansaMiksi diesel? Tulee käyttövoimavero ja polttoaineiden hintaero bensaan verrattuna 14 sentin luokkaa. Pitää ajaa todella paljon että hinnan vuoksi kannattaa.
No tuostahan sen saa laskettua, yariksen käyttövoimavero ja jne. (en jaksa laskeskella )
Mut ei se miellytä silmää ja en uskalla tuolla rekkojen seassa sellasella mennä ja ohitella.Et ikinä usko miten jarppa lähtee ennenkuin kokeilet. Se on maailman nopein pikkuauto!
No tuosta tuommoinen, vähän ajettu tosin liian vanha sulle vissiin olimä ajan paljon ja huristelen tuolla rekkojen seassa niin tarviin sellasen menopelin joka lähtee ku tykin suusta Eikä saa ihan mikään pieni kottero olla.
Vaikka sillä mahtuu niin kätevästi rekan ali?Mut ei se miellytä silmää ja en uskalla tuolla rekkojen seassa sellasella mennä ja ohitella.