The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huih mitä matosia :D
Vai mikä se toinen olikaan..

Käväsin suihkussa, en kerenny ees selänpesijää pyytää mukaan:snotty:
Ostin muka suklaan ja vaniljan tuoksuista shampoota tms. mut ei se tuoksu millekään, ainakaan sille mille pitäis.
 
Iltaa :wave:

Tänään päivällä piti vollata ja romahtaa täysin. :ashamed:
Tuli yritettyä huuhtoo vanhoja mörköjä pois, ( kohta 20 vuotta sitten tapahtuneet ) enpä olisi uskonut et yksi video saa aikaan niin mahdottoman ryöpyn. Vieläkään en pystynyt katsomaan loppuun asti, mutta joka kerta tuntuu helpommalta ja alan ymmärtää paremmin aikaa kaiken jälkeen. Ikävä on edelleen kova, mutta se on muuttanut muotoaan ja enemmän tulee ajateltua niitä ihania kauniita muistoja :heart:

Ja sit tapahtu tänään jotain hienoakin :) Mun tapailemani mies viestitteli aina tauoilla sydämmin ja suukoin. Mä oon niin ihastuksissa tuohon mieheen :D
 
Huih mitä matosia :D
Vai mikä se toinen olikaan..

Käväsin suihkussa, en kerenny ees selänpesijää pyytää mukaan:snotty:
Ostin muka suklaan ja vaniljan tuoksuista shampoota tms. mut ei se tuoksu millekään, ainakaan sille mille pitäis.
Mä oisin kans tarvinnu apuja, mutku ei kukaan kerinny... olis pitäny jonkun värjätä mun hiukset, mut sain mä ne nyt iteki sit lopulta silleen ihan hyvin.. ei vielä ainakan tarvi uutta värii käydä hakees :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30330582:
Iltaa :wave:

Tänään päivällä piti vollata ja romahtaa täysin. :ashamed:
Tuli yritettyä huuhtoo vanhoja mörköjä pois, ( kohta 20 vuotta sitten tapahtuneet ) enpä olisi uskonut et yksi video saa aikaan niin mahdottoman ryöpyn. Vieläkään en pystynyt katsomaan loppuun asti, mutta joka kerta tuntuu helpommalta ja alan ymmärtää paremmin aikaa kaiken jälkeen. Ikävä on edelleen kova, mutta se on muuttanut muotoaan ja enemmän tulee ajateltua niitä ihania kauniita muistoja :heart:

Ja sit tapahtu tänään jotain hienoakin :) Mun tapailemani mies viestitteli aina tauoilla sydämmin ja suukoin. Mä oon niin ihastuksissa tuohon mieheen :D
Hyvä ne on ennemmin tai myöhemmin päästää ulos
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä