Tarviin:wave:
Tarviitko terotinta
entäs miten tän vitutuksen ja kurjan mielen saa pois?
Kaljalla ja suklaalla noi lähtee
Tarviin:wave:
Tarviitko terotinta
entäs miten tän vitutuksen ja kurjan mielen saa pois?
Tässä olisTarviin
Kaljalla ja suklaalla noi lähtee
:ashamed: katoin notta kaalimaron iskit ruutuun. kyllä silläki vitutus lähtee. Kuulin isoilta pojilta.Tässä olis
eikä mulla ole suklaata kun ei saa syödä ja kaljaa en juo
siinä sulle matonen kun mieles tekee:ashamed: katoin notta kaalimaron iskit ruutuun. kyllä silläki vitutus lähtee. Kuulin isoilta pojilta.
siinä sulle matonen kun mieles tekee
Mullon haitek-versio :xmas:
eiku siis naapurilla kuulemma on
Miten se eroaa tavallisesta? Ootko kysynyt naapurilta?Mullon haitek-versio :xmas:
eiku siis naapurilla kuulemma on
Miten se eroaa tavallisesta? Ootko kysynyt naapurilta?
Mansikkamato on kaksihaaranen. Kysyin naapurilta ja kattelin kooklesta :xmas:
Piutpaut masalle! Et varppina mee nukkumaan:vampire:kai se on saunaan mentävä. nukkumatti meinaa kyl häiritä pahasti.
Skid Row - Wasted Time - YouTube
ei toi vihreekään kaalia muistutamut eihän tää ole mansikan näkönen : /
Se onkin mansikkaMATO!mut eihän tää ole mansikan näkönen : /
en ole mansikkamatoja nähnyt koskaanSe onkin mansikkaMATO!
no eipä niin...ei toi vihreekään kaalia muistuta
onhan tässä vielä aikaa.Piutpaut masalle! Et varppina mee nukkumaan:vampire:
Joko oot pessyt saunan
Mä oisin kans tarvinnu apuja, mutku ei kukaan kerinny... olis pitäny jonkun värjätä mun hiukset, mut sain mä ne nyt iteki sit lopulta silleen ihan hyvin.. ei vielä ainakan tarvi uutta värii käydä hakeesHuih mitä matosia
Vai mikä se toinen olikaan..
Käväsin suihkussa, en kerenny ees selänpesijää pyytää mukaan:snotty:
Ostin muka suklaan ja vaniljan tuoksuista shampoota tms. mut ei se tuoksu millekään, ainakaan sille mille pitäis.
aika menee nopeesti...onhan tässä vielä aikaa.
Hyvä ne on ennemmin tai myöhemmin päästää ulosAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30330582:Iltaa :wave:
Tänään päivällä piti vollata ja romahtaa täysin. :ashamed:
Tuli yritettyä huuhtoo vanhoja mörköjä pois, ( kohta 20 vuotta sitten tapahtuneet ) enpä olisi uskonut et yksi video saa aikaan niin mahdottoman ryöpyn. Vieläkään en pystynyt katsomaan loppuun asti, mutta joka kerta tuntuu helpommalta ja alan ymmärtää paremmin aikaa kaiken jälkeen. Ikävä on edelleen kova, mutta se on muuttanut muotoaan ja enemmän tulee ajateltua niitä ihania kauniita muistoja :heart:
Ja sit tapahtu tänään jotain hienoakin Mun tapailemani mies viestitteli aina tauoilla sydämmin ja suukoin. Mä oon niin ihastuksissa tuohon mieheen
Totta. Ja nyt tuntuu kuitenkin helpottavalta.Hyvä ne on ennemmin tai myöhemmin päästää ulos