Täällä roikkuminen tänään sit päättyy viimeistään klo 21. Neloselta alkaa Samuli Edelmanin tähdittämä leffa. Sivuosassa on joku Tomppa Kruise.Roikut täällä. =)
Täällä roikkuminen tänään sit päättyy viimeistään klo 21. Neloselta alkaa Samuli Edelmanin tähdittämä leffa. Sivuosassa on joku Tomppa Kruise.Roikut täällä. =)
Niin on varmaan pakko ku ei jaksa takamustaan nostaa penkistäRoikut täällä. =)
Täällä taas.No kaik on hävinny..
Alotin sitten sukan neulomisen ja oon sit vaan ravannu ympäri kämppää, siivoillu olevinaan. Nyt istahin päiväkahville tähä
Nyt jo vai? eikai se aika vielä ohi ole.moikka, se on hirvenpyynti sitten tältä syksyltä ohi
Tuliko hirveetä?moikka, se on hirvenpyynti sitten tältä syksyltä ohi
Myydään nahkatakki - hirveä.Tuliko hirveetä?
niin niin,mä jo aattelin et eihän se hirven pyynti kausi vielä ohi ole kun just vasta alko.kaikki luvanmukaiset hirvet menetti kulkulupansa
Tuo pitää kyllä kattoa kansTäällä roikkuminen tänään sit päättyy viimeistään klo 21. Neloselta alkaa Samuli Edelmanin tähdittämä leffa. Sivuosassa on joku Tomppa Kruise.
justhan se tuli. miten se taas tulee?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30322605:Tuo pitää kyllä kattoa kans
Mä en oo sitä kattonu vielä. Aika vähän tullu muutenkin töllöä vahdattua, mut nyt vois tehä poikkeuksenjusthan se tuli. miten se taas tulee?
Joskus on kiva tulla monta kertaa. Tä?justhan se tuli. miten se taas tulee?
Joskus on kiva tulla monta kertaa. Tä?
DeeDeeJoskus on kiva tulla monta kertaa. Tä?