The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Oi siel on KylymäKatilla pullat tulossa :p Viskaatko miullekin yhen kuhan valmistuvat?

Mie oottelen kuopuksen kans, äitini tulee hakemaan meijät vähän ostoksille :) Vanhemmalla tytöl on koulupäivä, tosin puolilta päivin pääsee jo et haetaan sit hänetki mukaan.

Mietin keittäiskö tässä vielä kahvit ennen lähtöä..yhet jo join mut mut..
 
Sopii teemaan. Tänään on nimittäin Marttojen korvapuustipäivä. Elämä on parasta itse tehtynä.
Joo, mä kuulinkin tosta virallisesta päivästä ja sille olenkin itekseni hirnutellut, että aika hyvä osuma ja nimenomaisesti sen korvapuustin kohdalla - alkuviikosta kun menin huutelemaan että lauantaina tyrkkää korvapuusteja urakalla :).

Meijen muksut ne tekevät, siis täyttävät ja käärivät rullalle ja leikkaavat/kierittävät - mitä nyt keksivätkään. Tässä pari innokkainta on koko ajan kysymässä että "joko, jokojokojoko..." :D. Uuniluukulta sitten löydän itseni.

Ihanaahan tuo on että muksut ovat kiinnostuneina ja osallistuvat. Hyvä se on heidänkin oppia mm. pullaa leipomaan.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
IhQ
Mie oottelen edelleen inspiraatiota tuon neulomisen suhteen, on vieläkin olo ettei oikeen mitään jaksa..kävin mie yks päivä läpi noita neulelaatikoita että ai tämmönenkin olis kesken...mikähän tästä on tulossa.. :D

Jotain kivaa tekis mieli tehdä vaikka pukinkonttiin muutamalle mutten tiä mitä. Sukathan ne tietty menis...
 
Oi siel on KylymäKatilla pullat tulossa :p Viskaatko miullekin yhen kuhan valmistuvat?

Mie oottelen kuopuksen kans, äitini tulee hakemaan meijät vähän ostoksille :) Vanhemmalla tytöl on koulupäivä, tosin puolilta päivin pääsee jo et haetaan sit hänetki mukaan.

Mietin keittäiskö tässä vielä kahvit ennen lähtöä..yhet jo join mut mut..
Juu, pistän heittäen tulemaan :)

Tää on kyllä niin harvinaista herkkua, että meillä pullaa leivotaan - ruukaan tehdä kaikkea muuta herkkua kyllä viikonloppuisin mutta jotenkin toi pullataikinan tekeminen on mukamas niin työlästä :D. Että sämpylätaikina tulee paljon nopeammin :rolleyes: :D

Tohon pullataikinaan saa oivallisesti purettua sitä orastavaa angstiuttansa, tulee muutes niin hyvä sitko!

Keitä ihmeessä vielä pikkusatsi kahvia, jaksaa paremmin sitten shoppaillakin ja nautiskella kaupungin humusta.
 
Sellainen ohje että älä nuku selälläsi. :whistle:
Selän takia se ei ole mahdollista. Ja joskus on lonkka kipeä.
Joskus tekee mieli jäädä työttömäksi. Jatkuvien kipujen ja väsymyksen takia.
Sun täytyy saada lähete Jorviin keuhkopolille. Saat sellaisen laitteen kotiin määräajaksi, joka helpottaa hengitystä ja nukut paremmin. Myös yläviisto asento auttaa. Mies laihdutti 20 kiloo ja vaiva helpotti.
 
Mie oottelen edelleen inspiraatiota tuon neulomisen suhteen, on vieläkin olo ettei oikeen mitään jaksa..kävin mie yks päivä läpi noita neulelaatikoita että ai tämmönenkin olis kesken...mikähän tästä on tulossa.. :D

Jotain kivaa tekis mieli tehdä vaikka pukinkonttiin muutamalle mutten tiä mitä. Sukathan ne tietty menis...
Mä olen hitaasti lämmennyt nyt tähän puikotteluun, sormikkaita väsäilen hikihatussa ennen seuraavaa projektia - enää puuttuis vasemman käden peukalo ja sitten päättelyt, sitten toi yksi sais lämmintä kätösiinsä.

En mä kyllä oikeesti osaa mitn neuloa tai siis en ymmärrä alkuunkaan noita ohjeita, vaikka kuinka laitan välilehden välilehteä mukamas auttavine ohjeineen esille - esim. sormikkaiden sormiosioita en taatusti ole tehnyt ohjeiden mukaan mutta aika hyvin ne kouraan istuvat kuitenkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Joo, mä kuulinkin tosta virallisesta päivästä ja sille olenkin itekseni hirnutellut, että aika hyvä osuma ja nimenomaisesti sen korvapuustin kohdalla - alkuviikosta kun menin huutelemaan että lauantaina tyrkkää korvapuusteja urakalla :).

Meijen muksut ne tekevät, siis täyttävät ja käärivät rullalle ja leikkaavat/kierittävät - mitä nyt keksivätkään. Tässä pari innokkainta on koko ajan kysymässä että "joko, jokojokojoko..." :D. Uuniluukulta sitten löydän itseni.

Ihanaahan tuo on että muksut ovat kiinnostuneina ja osallistuvat. Hyvä se on heidänkin oppia mm. pullaa leipomaan.
Mä oon maailman huonoin leipoi pullaa. Niistä tulee ihan kivikovia. Miehellä on tähän(kin) hyvä tuntuma ja tekee korvapuustit. Muksu pyörittee mieluummin matoja eikä pullia.
 
Mä oon maailman huonoin leipoi pullaa. Niistä tulee ihan kivikovia. Miehellä on tähän(kin) hyvä tuntuma ja tekee korvapuustit. Muksu pyörittee mieluummin matoja eikä pullia.
Teillä on homma tasapainossa - miehesi leipoo pullat ja sinä syötät pullanleipomisidean hänelle :). Nou hätä siis :D

Meijen nuorimmainen tekee kans nuita matoja ja kirjainpullia, saas nähdä mitä tänään keksiikään - kovasti tuossa on uhonnut että nyt meinaa tehdä ihan "aitoja korvapuusteja" - lopputulos nähdään sitten että miten lennokasta aitoutta sitä on tarjolla :D
 
Teillä on homma tasapainossa - miehesi leipoo pullat ja sinä syötät pullanleipomisidean hänelle :). Nou hätä siis :D

Meijen nuorimmainen tekee kans nuita matoja ja kirjainpullia, saas nähdä mitä tänään keksiikään - kovasti tuossa on uhonnut että nyt meinaa tehdä ihan "aitoja korvapuusteja" - lopputulos nähdään sitten että miten lennokasta aitoutta sitä on tarjolla :D
Joo, täällä on jo uuni päällä :) Minä jatkan rentoutumista sohvalla ja annan puolison huseerata kotihommia. Kun hän ei ole kädettömänä syntynyt, niin osaa kyllä hoitaa hommat. Täällä on jo hienosti imuroitu ja pyykkiä pesty. Mä teen sitten myöhemmin kevyempiä järjestelyhommia ja pölyjen pyyhintää.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Monesti on pitänyt soittaa lekurille aika mutta aina jäänyt. Terkkarissa on auttomaattivastaaja. Hoitsut soittavat sitten takaisin. Ja saavat mut kiinni jos on kenttää. Sitä ei ole töissä joka paikassa.
 
Viimeksi muokattu:
Joo, täällä on jo uuni päällä :) Minä jatkan rentoutumista sohvalla ja annan puolison huseerata kotihommia. Kun hän ei ole kädettömänä syntynyt, niin osaa kyllä hoitaa hommat. Täällä on jo hienosti imuroitu ja pyykkiä pesty. Mä teen sitten myöhemmin kevyempiä järjestelyhommia ja pölyjen pyyhintää.
Hyvin on Toffelassa asiat :).

Meillä -semmnen tutina mulla on ja vahva - taitaa mies osua kotiin juuri tuossa päiväkaffittelun maissa suoraan herkkupöytään (miten ne osaakin just silloin kotiutua ). Ja sitten pyörii tuossa luultavasti huomisenkin päivän mutta jo varhain maanantaina lähtee maailmalle.

Ei tartte kato tulla alkuunkaan toisesta osapuolesta riippuvaiseksi tai mitään muutakaan :p

No sitten joskus eläkkeellä -hah! - hyvin dementoituneina tutustumme joka päivä toisiimme uudelleen :rolleyes: :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä