Mikä ärsyttää tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja Liekkiö
  • Ensimmäinen viesti
"sairaanhoitaja"
Haluaisin unohtaa, näin perjantaina... MUTTA kun kysyi, niin TYÖ! Eikä perustyö siis sinänsä, vaan orginisaatiossa tapahtuvat muutokset, jotka eivät ole oikeasti kenenkään hallussa!

no just nyt
Se, ettei mies tunnu kykenevän nopeaan toimintaan silloin kun on kyse kaupassakäynnistä tai kotiin tulosta. Vaikka kauppa olisi enää vartin auki, ukko viipyy reissullaan vähintään kolme varttia kun kaikkien kanssa pitää jäädä juttelemaan eikä hän osaa sanoa heille ei. Vituttaa, kun se sama sana kuitenkin tulee aina niin luontevasti jos pitäisi tehdä jotain perheen kesken. Aina se olen minä, joka saan olla tekemässä ja järjestämässä. Saatana.

mattimyöhäisenvaimo
Miehen myöhästely. Tai siis että sillon harvon ku mulla on jotain sovittua niin mies tulee kotiin tunti sen jälkeen kun mun piti päästä lähtemään. Sitte saan aina selitellä ku oon myöhässä.

"kesis"
äijä äsyttää...muksut poissa ja oli aatellut että sais maalata rauhassa...mut tuolla se makaa ja katsoo jotain ohjelmaa miä ei vois mua vähempää kiinnostaa...ei ole kavei käyny nauhoittamassa seinää ja remppa seisoo kolmatta päivää sen takia! prkl....vois ees yrittää saada jotain kivaa suustaan ja kasata laatuaikaa mutkueeeeiiiii....meen avaa oluen!

Hoitsumyös
[QUOTE="sairaanhoitaja";30317225]Haluaisin unohtaa, näin perjantaina... MUTTA kun kysyi, niin TYÖ! Eikä perustyö siis sinänsä, vaan orginisaatiossa tapahtuvat muutokset, jotka eivät ole oikeasti kenenkään hallussa![/QUOTE]

Mä NIIN tiedän tunteen!! Mut nyt loma ja ärsyttää kun ois hyviä tortilloja huipputäytteillä enkä jaksanut syödä kun kolme, tekis mieli lisää, mut ei pysty..,

Liekkiö
Ärsytyksen poikanen on ilmassa ihan sen johdosta, kun netistä on niin helppo tilata. Varsinkin kun sattuu osumaan sivustolle, jossa on alet käynnissä.
No, joulu on onneksi tulossa ja lahjatkin on mitä ilmeisemmin tässä ihan hankittuina. Että siksi vain poikanen...
:D

Yhteistyössä