Mikä ärsyttää tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja Liekkiö
  • Ensimmäinen viesti
Liekkiö
Se ärsyttää nyt eniten ja ihan oikeasti, lähdin päivällä ihan asioikseni kauppaan hakemaan tiettyjä kynttilöitä. No, muuta ostin ja ne kynttilät on vieläkin kaupassa.
Tänään niitä olis juuri tarvittu.

Ja lukivat vielä ostoslistassakin:snotty:

"saamaton"
Oma saamattomuuteni. Pitäis valmistella eräs työ ensi viikolle, mutta sen sijaan on tullut säädettyä kaikkea muuta mahdollista. Leikkasin koirien kynnet, leivoin kakun, tilasin netistä joulukoristeita (joita on jo muutenkin ihan tarpeeksi) ja nyt avasin viinipullon. Ärsyttää myös nurkassa pölyä keräävä silitettävien/korjattavien vaatteiden pino ja sen vieressä nököttävä säkillinen villalankoja ajalta, jolloin kuvittelin että musta tulee joku Kaffe Fassett.
Mä tarvitsisin tänne jonkun potkimaan mua perseelle. Onko vapaaehtoisia? Eduksi katsotaan Powerpoint- ja käsityötaidot.

moekoe harmaana
Mun pitäis siivota meidän kylppäri, sillai perusteellisesti. Oon suunnitellu sitä nyt kohta viikon. Ei käynnisty homma millään. Ärsyttää se sekamelska ja varsinkin oma saamattomuus.

viekkulis
Hei lue blogi jonnaimasta... jos ei kohta citysinkun burperryt, caffé latteciinot, tabbbletti-tietokone ja lexintonin tyynyt ala ärsyttään, niin sitten ei mikään. Jos wannabe on wannabe, se on tä tyttö jonka isi maksaa kaiken ja hää "lukee" tottakai johtamista ja varmaan (arvaus) sivuaineena kansainvälistä globaalia internationaalia markkinointia.

Yhteistyössä