Mikä ärsyttää tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja Liekkiö
  • Ensimmäinen viesti
Liekkiö
Olen alkanut seuraamaan kolmea blogia ja nyt niitä yhtäkään ei ole päivitetty moneen päivään. ÄRSYTTÄVÄÄ! Oikeasti jos kerran pitää blogia niin sitten ei varoittamatta aleta pitämään taukoja.

Kiitos ja anteeksi.

Skila
Ärsyttää suunnattomasti kun en saa purettua lapsen puhelimen suojakoodia jonka hän on itse vaihtanut ja sen jälkeen unohtanut. Puhelin on, mutta sillä ei siis voi soittaa...

kirosana
Minua ärsyttää, kun muutin juuri uuteen asuntoon ja eikös vain mene saman tien vesivahingon takia remonttiin! Naapurin kämpästä puhjennut putki ja vuotanut minun seinän sisään. Naapurilla itsellään ei ilmeisesti tule suurta remppaa, mutta minulta revitään sekä kylppäri että keittiö ja niitä kuivataan ties miten monta viikkoa ennen uudelleenrakentamista. Että ei sitten tämän isompi ärsytyksen aihe tällä kertaa!

"Pajukko"
Pihlajat ja koivut meidän tontilla. Olin äsken sahan kanssa raivaamassa noita puolimätöjä vänkkyröitä pihlajia ja naapurin kanssa siinä juteltiin ja sovittiin, että raivataan ihan reilulla kädellä pois. Ärsyttää kun ne on niin rumia ja roskittaa ja sitten ärsyttää se työ, kun ne pitää ottaa pois.

vieras...
Yhdellä on korvatulehdus, toisella silmätulehdus (hei jee silmätipat KAHDEKSAN VITUN KERTAA PÄIVÄSSÄ 8-kuiselle yleensä ilman apukäsiä) ja itsellä kurkku ihan törkeän kipeä. Taas. Johan näitä on tässä pari kuukautta pyöritetty, koko ajan 1-3/4 sairaana. Iskee mökkihöperyys.

"vierastaja"
Kohonnut verenpaine. Hitsiläinen, tätä vähän pelkäsinkin. Pitää vähentää kahvin juontia reilulla kädellä ja alkaa nukkumaan paremmin. Hmoh, ei enää salmiakkia. Byhyyyy!

Yhteistyössä