The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää ketjuun ja ihanaa syksyistä perjantaita :)

Päiväkahvit ja korvapuustit syöty, nyt kun saisi sukat ja pitkähihaisen paidan kaapista (kolli nukkuu vaatekaapin eessä) niin voisi lähteä lenkille kävelyssauvojen kanssa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Inanna - :hug:

Kyllä sä jotain kaunista ja kivaa keksit päällesi kuitenni, juuri tommonen paniikki muuten kummasti aukasee silmiä ja tehostuttaa toimintaa :), ja jos meinaat ettei kaapistas niin mitään löydy, niin sähän olet hurjan onnekas että omistat auliin ja avuliaan ja ilmeisen lähelläkin asuvan siskolikan :).

Hyvin ne pippalot menevät ja sujuvat ja lutunen pikkuinannaninen saa maailman kauneimman nimensä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna ja Kais
Päivää ketjuun ja ihanaa syksyistä perjantaita :)

Päiväkahvit ja korvapuustit syöty, nyt kun saisi sukat ja pitkähihaisen paidan kaapista (kolli nukkuu vaatekaapin eessä) niin voisi lähteä lenkille kävelyssauvojen kanssa. :)
Heipsistä :wave:!

Ihan justkohtsiltään kaataa lorrautan ison mukillisen täyteen kahvia.

Ulkona onkin niin kaunis keli taas, että punaisia poskia vain hankkimaan. Ite meinaan käydä tuolla puutarhapläntillä daalioita kurittamassa - katkasen niitten varret ja nappasen loput kukat maljakkoon toviksi ilahduttamaan - ja jospa tekisin ipanoiden suureksi riemuksi jo ensimmäisen kunnon syöksykasan vaahteran upeista lehdistä :)

Jihaa muuten sitä riemua kun sinne kellahtaa kumoon, se on muuten mukavata se :heart:!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
IhQ
Halituksia ja pusituksia taas kaikille, kenestä vähänkin siltä tuntuu. Ja iltapäiviä..

Vitsi miten minuun luotetaan tässä autolla-ajoasiassa..esikoinen pelkäs että tapan itteni ja miehen kun lähin sen kans ajelulle ja isä tokas äsken ku kerroin et kortin sain, että ihmeiden aika ei siis olekaan ohi..:kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja (Laura)
Halituksia ja pusituksia taas kaikille, kenestä vähänkin siltä tuntuu. Ja iltapäiviä..

Vitsi miten minuun luotetaan tässä autolla-ajoasiassa..esikoinen pelkäs että tapan itteni ja miehen kun lähin sen kans ajelulle ja isä tokas äsken ku kerroin et kortin sain, että ihmeiden aika ei siis olekaan ohi..:kieh:
:wave:

Jahas :kieh:....siellähän meinataan sitten urakalla olla ilman minkään valtakunnan kyytien hurmioita |O
 
No niin lenkillä käyty, n 40-45 minuuttia metallia kuunnellen :)
Mokoma lonkka ja jalkakipu iski, mutta pääsin sentään pitemmälle kuin viimeksi ja hiki tuli sekä hyvä mieli.

FreezeCat, ai ai mukavaa puuhaa sulla :)
Tosiaan ihana ilma.
Goldie ihanaa päivää ja iltaa sulle :)
Hopeatoffeelle halaus, auts toivottavasti helpottaa pian.

Onko teillä kokemusta Tamarin kolmiolääkkeestä, onko miten vaikuttanut, sivuvaikutuksia?
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Toffoseni! Noidat nuoli on välilevyn ensiluiskahdus, joka palautuu kyllä, MUTTA on samalla varoitus että nyt pian työtuolit ja asennot kuntoon ja treenaa sisempiä vatsalihaksia sekä selän (varsinkin alaselän) lihaksia ennenkuin pamahtaa!
 
No niin lenkillä käyty, n 40-45 minuuttia metallia kuunnellen :)
Mokoma lonkka ja jalkakipu iski, mutta pääsin sentään pitemmälle kuin viimeksi ja hiki tuli sekä hyvä mieli.

FreezeCat, ai ai mukavaa puuhaa sulla :)
Tosiaan ihana ilma.
Goldie ihanaa päivää ja iltaa sulle :)
Hopeatoffeelle halaus, auts toivottavasti helpottaa pian.

Onko teillä kokemusta Tamarin kolmiolääkkeestä, onko miten vaikuttanut, sivuvaikutuksia?
Tarkoitatko tramal?
 
Toffoseni! Noidat nuoli on välilevyn ensiluiskahdus, joka palautuu kyllä, MUTTA on samalla varoitus että nyt pian työtuolit ja asennot kuntoon ja treenaa sisempiä vatsalihaksia sekä selän (varsinkin alaselän) lihaksia ennenkuin pamahtaa!
Kyllä äiti.

Työtuoli on todella hyvä, työasento on ergonominen.
Korsetti on ok (huom, tanssi pitää siitä huolen).
Mä luulen, että jonkinlainen viimeinen käyttöpäivämäärä rajapyykki tuli taas vastaan ja naps! Vanhuuttani prakailen.
 
Kyllä äiti.

Työtuoli on todella hyvä, työasento on ergonominen.
Korsetti on ok (huom, tanssi pitää siitä huolen).
Mä luulen, että jonkinlainen viimeinen käyttöpäivämäärä rajapyykki tuli taas vastaan ja naps! Vanhuuttani prakailen.
Lihashuoltoon kuuluu myös hieronta vähintään kahdesti kuussa. Että eikun vaan mies imurin varteen ja tohvee hierojalle! :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Vaan mulle tuli just nyt persamusjumppaa :D eli mä lähden laittamaan tuota yhtä bilehilejuhlijaa synttäripirskekuntoon ja yritän tässä äkillisessä tapahtumaketjujen ja mölötyksien keskellä saada selkoa, että mistä kaukaa sitten saan lähteä tuota isompaa vellosta illankohveessa hakemaan tyttölöisistä :rolleyes: :O :D...kavereitten kans menossa on kyläluudaksi mutta oi, kun sitä on kiva pikkasen kiusia pimatsujentapaamisheitoilla :)

..tosin mistä hitosta sitä tiiänkään, jos vaikka jo naurattavatkin tyttölöitä :O, ei sitä ihan kaikkia kuitenkaan äitille kerrota vaikka käsky käviskin :kieh: :snotty:


Pimpeli pompeli siis, näkyillään :wave:
 
Juuh tarkoitin, muistin väärin nimen.
Todella hyvä kivun taltuttaja. Saattaa väsyttää voimakkaasti (nukut kuola poskella pari tuntia). Koukuttaa pitkään käytettynä tehokkaasti. Voi tehdä vähän töllerö olon. Aika usealle aiheuttaa allergisen reaktion. Minulla (ja monella muullakin) ilmenee kutinana. Tuntuu kuin triljoona muurahaista kipittäisi ihon alla...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä