Ei oloasut o ulkokäyttöön.No kohta on jo talvi!
Ei oloasut o ulkokäyttöön.No kohta on jo talvi!
Mutta talvisin silti on kiva kotonakin pukeutua lämpimästi.Ei oloasut o ulkokäyttöön.
Seksiä Etelä-Pohjanmaalla:Ihanaa arkirealismia!
Selittänee nuo siun hanskat ja kommandopiponMutta talvisin silti on kiva kotonakin pukeutua lämpimästi.
Silti lämpimintä on milloin pääsee nakuilemaan.Mutta talvisin silti on kiva kotonakin pukeutua lämpimästi.
Seksiä Etelä-Pohjanmaalla:
Isäntä: Sattuksuhun?
Emäntä: Ei, kuinniin?
Isäntä: No kun sää liikahrit.
Juu ja piiskalla saa kivasti kuumotusta jos siltikin meinaa tulla kylmä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30315615:Selittänee nuo siun hanskat ja kommandopipon
No joo, jos saa jonkun nakuilukaverin :xmas:Silti lämpimintä on milloin pääsee nakuilemaan.
Seksiä Etelä-Pohjanmaalla:
Isäntä: Sattuksuhun?
Emäntä: Ei, kuinniin?
Isäntä: No kun sää liikahrit.
Ja itellekii tulee lämmin ku jahtaa toista piiska kädessäJuu ja piiskalla saa kivasti kuumotusta jos siltikin meinaa tulla kylmä :saint:
Etenkin tuolla maapallon toisella puolellaJa itellekii tulee lämmin ku jahtaa toista piiska kädessä
Mitäs täsä Ihan on ok kaikkiNo hoi, just ku mä oon menossa liikennepoliisiksi viuhtomaan tota älämöLösakkia hammaspesuille ja turvat tötterölle nukuksiin niin tää yks saapuu paikalle :O :kiss:
Mitä nainen ? Kaikki hyvin elossa armahassa :kiss: ?
Naaraat vähemmän hajuisia. Uroiden virtsa haisee, jos ei vaiha tarpeeks useesti puruja tmv, mitä ny sattuu käyttäänMulla tekis hirveesti mieli rotta wauwoja. Meillä olikin kaksi urosta ja ne oli ihanimmat lällättely löllö lössykät maanpäällä, mutta haiseevat vähän liikaa minun herkkään nenääni. Kauhea työ luututa ja siivota kahdesti päivässä plus pestä hännät ja rasvasta jne.. Ja silti niissä ol semmoinen tunkka haju jatkuvasti.
Ainaki kesällä sais lämpöhalvauksen jos moiseen ryhtyis Talvella taas vois olla käytännöllinenkin harrastus, brittityyliin rakennetussa omakotitalossa...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30315628:Etenkin tuolla maapallon toisella puolella
Ainaki kesällä sais lämpöhalvauksen jos moiseen ryhtyis Talvella taas vois olla käytännöllinenkin harrastus, brittityyliin rakennetussa omakotitalossa...
Eeei se, sillä on herkkä hipiäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30315651:Odottaakohan herra Mytty aina talvea :xmas:
Mutta kova poika juoksentelemaan :xmas:Eeei se, sillä on herkkä hipiä
Eli olet hyvin selvillä paljonko raippajuoksua se kestää...Eeei se, sillä on herkkä hipiä
Niinku se uskaltais mua piiskan kans jahdata :vampire:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30315660:Mutta kova poika juoksentelemaan :xmas:
Niinku se uskaltais mua piiskan kans jahdata :vampire:
No ei yhtään. Ei sitä kehtais isoa miestä itkettää...Eli olet hyvin selvillä paljonko raippajuoksua se kestää...
Tottahan toki :saint:oottehan muistaneet olla kiltisti vaikka mää en oo juurikaan joutanut vartioimaan keskustelun ylevää moraalia?