En tykkäisi ikävistä uutisista, koska mä olen oppinut palstoilta ettei niin saa tehdä. Toisaalta tekisi mieli jotenkin ilmaista että olen lukenut ja olen hengessä mukana, vaikken mitään järkevää osaa kirjoittaakaan, jos nyt kehtaan enää ylipäänsä kenellekään kirjoittaa mitään.
Niistä muista päivityksistä pyrin tykkäämään, mutta en kehtaa peukutella sellaisia päivityksiä jotka koskevat jonkun henkilön erityisalaa tai harrastusta josta mulla ei ole hajuakaan ja tuntuu olevan suunnattu näille samanlaisille asianharrastajille.
Joillakin ei sitten ole yhtään päivitystä koskaan mihin osaisin kommentoida tai peukuttaa, ja se kyllä harmittaa.
Varsinkin jos on ollut joku joka ei oikein koskaan saa tykkäyksiä. Tosin enpä saa niitä itsekään.
Siinäpä sitten mietin että johtuuko se kenties siitä ettei fb edes näytä päivityksiäni heille, ovatko he kenties itse rajoittaneet juttujeni näkyvyyttä, vai eikö heitä vain kiinnosta asiani.
Ehkäpä joudun kohta lopettamaan koko fb:n siihen että kaikki siivoavat minut listoiltaan, sinällään harmi koska olen kiinnostunut kuitenkin mitä heille kuuluu.