The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta murut!

Tää viikko on omistettu täysin nimiäisten järkkäilylle,
mulla kaikki aivan vaiheessa, en oo edes päättänyt millanen kakku tehdään.

Ja täällä on muuttokaaos!
Kuin junttia olis tarjota tarjottavat paffilautasilta ja mukeista?

Kai se aika junttia ois, kun sukulaismiehet tulee kummiskin puvut päällä paikalle :rolleyes:
 
Huomenta murut!

Tää viikko on omistettu täysin nimiäisten järkkäilylle,
mulla kaikki aivan vaiheessa, en oo edes päättänyt millanen kakku tehdään.

Ja täällä on muuttokaaos!
Kuin junttia olis tarjota tarjottavat paffilautasilta ja mukeista?

Kai se aika junttia ois, kun sukulaismiehet tulee kummiskin puvut päällä paikalle :rolleyes:
No onhan se vähän, mutta itse sorrun nuihin aina, koska tiskit on hanurista. On siinä päivässä muutakin tekemistä.
 
Huomenta murut!

Tää viikko on omistettu täysin nimiäisten järkkäilylle,
mulla kaikki aivan vaiheessa, en oo edes päättänyt millanen kakku tehdään.

Ja täällä on muuttokaaos!
Kuin junttia olis tarjota tarjottavat paffilautasilta ja mukeista?

Kai se aika junttia ois, kun sukulaismiehet tulee kummiskin puvut päällä paikalle :rolleyes:
Junttia tai ei, näin mekin tehtiin heinäkuun alussa kun pidettiin ristiäiset kotona. Niitä on oikeasti aikasen kivojakin pahvilautasia ja muovimukeja kaupat pullollaan, ei tarvii olla likaisenvalkoisia haitarikuppeja ja luonnonmeleerattuja lituskalautasia. En mä ainakaan sektion jälkeen ja vaikean toipumisen lomassa jaksanut lähteä naaraamaan kahta tusinaa Myrna-kuppeja ja -lautasia kellarista muuton jäljiltä, nappasin kivat pahvi- ja muoviastiat kaupasta ja ajattelin sen niin että jos jollain on jotain sanottavaa niin sanokoot päin naamaa - mä oisin sanonut takaisin. Mutta ei kellään ollut pokkaa, siis jos ne astiat nyt edes ketään haittasi.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Huomenta vaan ja kivaa päivää.
Äh, kyssiin menossa, tänään on fysiatrin vastaanotto. Jännittää vähän, siellä on myös opiskelijoita.
 
Jahas, meillä ois taas muskariaika ihan justiinsa.

Enon hautajaiset oli ja meni, yllättävän surullinen olo siellä kyllä tuli ja itkeskelinkin jonnin verran. Pojan tuominen kekkereille oli kyllä hitti - lapsista vanhuksiin kaikki halus pidellä poikaa sylissä, ihailla ja hassutella. Kevensi tunnelmaa reippaasti ja poikakin nautti huomiosta.

Nyt tulevana viikonloppuna on sitten Kuningattaren ristiäiset ja tottahan toki hra Lätyllä on työmeininkiä kumpanakin päivänä niin mun veli sitten lähtee vauvanpitelijäksi kun mä itse seison alttarilla jeesustelemassa.

Ja pitelemistä tuossa vauvassa onkin, neuvolan vaaka näytti 4 kk tapaamisessa yhdeksän kiloa. Hiukkasen kasvaa mammalla haba kun herramuksua kanniskelee. Nyt poika on kyllä alkanut viihtymään myös Manducassa niin saa käsiäkin joskus vapaaksi.

No mutta, ois vissiin muskarivalmistelujen aika taas. ("---- on tullut muskariin, muskariin, muskariin, --- on tullut muskariin, tervetuloa!" voitte vaan arvata miten usein tää meidän ekaluokkalainen tota renkutusta hoilaa kun sille erehdyin kertomaan aloituslaulun. Poika aina katsoo siskoaan aivan kuin sisko olisi idiootti; me missään muskarissa olla, vaan olkkarin lattialla!)
 
Jahas, meillä ois taas muskariaika ihan justiinsa.

Enon hautajaiset oli ja meni, yllättävän surullinen olo siellä kyllä tuli ja itkeskelinkin jonnin verran. Pojan tuominen kekkereille oli kyllä hitti - lapsista vanhuksiin kaikki halus pidellä poikaa sylissä, ihailla ja hassutella. Kevensi tunnelmaa reippaasti ja poikakin nautti huomiosta.

Nyt tulevana viikonloppuna on sitten Kuningattaren ristiäiset ja tottahan toki hra Lätyllä on työmeininkiä kumpanakin päivänä niin mun veli sitten lähtee vauvanpitelijäksi kun mä itse seison alttarilla jeesustelemassa.

Ja pitelemistä tuossa vauvassa onkin, neuvolan vaaka näytti 4 kk tapaamisessa yhdeksän kiloa. Hiukkasen kasvaa mammalla haba kun herramuksua kanniskelee. Nyt poika on kyllä alkanut viihtymään myös Manducassa niin saa käsiäkin joskus vapaaksi.

No mutta, ois vissiin muskarivalmistelujen aika taas. ("---- on tullut muskariin, muskariin, muskariin, --- on tullut muskariin, tervetuloa!" voitte vaan arvata miten usein tää meidän ekaluokkalainen tota renkutusta hoilaa kun sille erehdyin kertomaan aloituslaulun. Poika aina katsoo siskoaan aivan kuin sisko olisi idiootti; me missään muskarissa olla, vaan olkkarin lattialla!)
Ihanan Jytky vauva :D minun poika painoi yksi Vuotis neuvolassa 8,5kg :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30307050:
:wave:

Mitäs sanotte onko ihan WT? Mun mielestä just niin mua :D
ja mun reikäsii housui on ihmetety ja ne on vielä pientä tohon verrattuna:D Mut joo, ihan hienot mut ehkä sit kun mun housut on tossa kohtaa niin nakkaan ne pois kokonaan. Kuljeks sä näillä keleillä noilla ihan tollai...pörrö jäätyy.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä