The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihqulle halaus, samoin Inannalle ja Tinkuliinille. Tsemppiä sinne murut.
Onneksi on jo parempi päivä tänään, itseasiassa mukava päivä. :)
 
Viimeksi muokattu:
IhQ
Mie taijan lähteä etsiytymään tonne sänkyä kohti..siel olis tilaa ku mies on töissä :D Kimppanukuksimisia?:rolleyes:

Öitä siis ja KU!!
Kattoo jos jaksaa räplää vielä tabua, tuunko viel roikkuu tänne vai alanko suoraan masaa vikittelemään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Ensi kuussa kaikki on toisin.
Sitten mullakin on taas elämä!

Taistelen zombeja vastaan ja katkon päitä,
kuolaan vampyyreita ja kannustan noitia,
ja myöskin matkustan menneisyyteen ja seikkailen friikkisirkuksessa.

Walking Dead, The Originals ja American Horror Story siis alkavat :D
Whippii!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Eiks The Orginals jo alkanut vai tuleeko Se joltain muultakin kanavalta sitten ? Pari jaksoo on tullut jo neloselta Sunnuntaisin.
 
Viimeksi muokattu:
Ei kai tuo johdu lääkkeestä?
ei. oon ykännyt kaks muutakin kertaa eikä sillon ollut vielä kuuria ja näitä lääkkeitä ennenkin syönyt. johtunee mun jonkisortin refluksista...tai jostain kun en saa nyt ton lääkekuurin takia syödä niitä vatsalääkkeittä niin sit nipistää ja sattuu ihan saatanasti. ja nyt sit koko illan sattunut kun ei ole voinut ottaa niin kai se siitä johtu. en tosin ole varma kun kerta aiemminkin viikolla olen myös ykännyt sisuskaluni ulos. mut oli miten oli ,niin ainakin hetkeks helpotti,nyt ei ns.kiristä.
 
ei. oon ykännyt kaks muutakin kertaa eikä sillon ollut vielä kuuria ja näitä lääkkeitä ennenkin syönyt. johtunee mun jonkisortin refluksista...tai jostain kun en saa nyt ton lääkekuurin takia syödä niitä vatsalääkkeittä niin sit nipistää ja sattuu ihan saatanasti. ja nyt sit koko illan sattunut kun ei ole voinut ottaa niin kai se siitä johtu. en tosin ole varma kun kerta aiemminkin viikolla olen myös ykännyt sisuskaluni ulos. mut oli miten oli ,niin ainakin hetkeks helpotti,nyt ei ns.kiristä.
ok
 
Inanna, okei , Se olikin 2 kausi, jota ootat. : )
Ja mä raukka katon vasta ekaa kautta. Mut hyvä sarja, ei mikään teinisarja, kun taas vampyyri päiväkirjat tuntuu teiniltä.
 
Viimeksi muokattu:
Mut mä lähden nyt sänkyyn. Kivaa lauantaita! Olkeet työ oikein kilttejä! Vetää hermoonitkin hiljaiseksi nämä yökky olot. Jospa ne kohta helpottaa. Tinkulle sympatia halit! Pahoinvointi syystä mistä tahansa on oksettava vaiva :D
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Inanna, okei , Se olikin 2 kausi, jota ootat. : )
Ja mä raukka katon vasta ekaa kautta. Mut hyvä sarja, ei mikään teinisarja, kun taas vampyyri päiväkirjat tuntuu teiniltä.
Originalsit lyö Vampyyripäiväkirjat laudalta kyllä mennen tullen.
Vampyyripäiväkirjoissa alkoi eklottamaan se teinidraaman määrä,
jotenkin ajattelin että sekin sarja kehittyis ja aikuistuis edetessään,
mutta eipä juuri. Elena se vaan itkee tihrustaa jaksosta ja kaudesta toiseen :D
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä