Ei kai tuo johdu lääkkeestä?ykäsin sisukaluni ulos...kolmas kerta tällä viikolla.
Kimppakuksimisia, kimppakuksimisia!!Mie taijan lähteä etsiytymään tonne sänkyä kohti..siel olis tilaa ku mies on töissä Kimppanukuksimisia?
Öitä siis ja KU!!
Kattoo jos jaksaa räplää vielä tabua, tuunko viel roikkuu tänne vai alanko suoraan masaa vikittelemään
ei. oon ykännyt kaks muutakin kertaa eikä sillon ollut vielä kuuria ja näitä lääkkeitä ennenkin syönyt. johtunee mun jonkisortin refluksista...tai jostain kun en saa nyt ton lääkekuurin takia syödä niitä vatsalääkkeittä niin sit nipistää ja sattuu ihan saatanasti. ja nyt sit koko illan sattunut kun ei ole voinut ottaa niin kai se siitä johtu. en tosin ole varma kun kerta aiemminkin viikolla olen myös ykännyt sisuskaluni ulos. mut oli miten oli ,niin ainakin hetkeks helpotti,nyt ei ns.kiristä.Ei kai tuo johdu lääkkeestä?
okei. oon ykännyt kaks muutakin kertaa eikä sillon ollut vielä kuuria ja näitä lääkkeitä ennenkin syönyt. johtunee mun jonkisortin refluksista...tai jostain kun en saa nyt ton lääkekuurin takia syödä niitä vatsalääkkeittä niin sit nipistää ja sattuu ihan saatanasti. ja nyt sit koko illan sattunut kun ei ole voinut ottaa niin kai se siitä johtu. en tosin ole varma kun kerta aiemminkin viikolla olen myös ykännyt sisuskaluni ulos. mut oli miten oli ,niin ainakin hetkeks helpotti,nyt ei ns.kiristä.
Hetken olin että :OEiks The Orginals jo alkanut vai tuleeko Se joltain muultakin kanavalta sitten ? Pari jaksoi on tullut jo neloselta Sunnuntaisin.
Sorryy :hug:Jos ette heti lopeta ruuasta puhumista ni mä en kestä. Tulee tauon paikka kunnes maailma lakkaa pyörimästä ja kaikki ruuat kuulostamaan ihan normaaleilta asioilta :x
Hehee, just kuuntelin samanei kai tässä mihinkään jaksa lähteä. joutuis pukeen ja kaikkea. liian raskasta.
Joan Jett - I Hate Myself For Loving You [ Original HQ ] - YouTube
Originalsit lyö Vampyyripäiväkirjat laudalta kyllä mennen tullen.Inanna, okei , Se olikin 2 kausi, jota ootat. : )
Ja mä raukka katon vasta ekaa kautta. Mut hyvä sarja, ei mikään teinisarja, kun taas vampyyri päiväkirjat tuntuu teiniltä.
Tää on hyvä.tykkään ja usein kuuntelen.ei kai tässä mihinkään jaksa lähteä. joutuis pukeen ja kaikkea. liian raskasta.
Joan Jett - I Hate Myself For Loving You [ Original HQ ] - YouTube
Mie jo hetkeksi kerkesin innostua :snotty:Ensi kuussa kaikki on toisin.
Sitten mullakin on taas elämä!
Taistelen zombeja vastaan ja katkon päitä,
kuolaan vampyyreita ja kannustan noitia,
ja myöskin matkustan menneisyyteen ja seikkailen friikkisirkuksessa.
Walking Dead, The Originals ja American Horror Story siis alkavat
Whippii!