K
Kohta sinkku
Vieras
Jos mies käyttää rahaa todella tuhlailevasti? Sitä on jatkunut vuosia ja tilanne ei ole lukuisista kesusteluista huolimatta muuttunut. Mua on alkanut ärsyttää, kun säästän rahaa, jonka toinen sitten tuhlaa. Olen joutunut monta kertaa "luopumaan" omista hankinnoista, kun ei raha enää riitä toisen tuhlattua sen älyttömyyksiin. Meidän tulot on suunilleen yhtä isot, mutta käytännössä perheen ruokamenot maksetaan vain minun rahoista ja mies käyttää omat rahansa melkein kokonaan omiin juttuihinsa. Joka kuukausi "lainaa" minulta rahaa, ja vaikka maksaisikin sen seuraavassa kuussa takaisin, se vesittyy sillä, että hän on sitten taas pian lainaamassa.
Itse haluan harrastaa, matkustella yms. Tämän miehen kanssa joudun niistä tinkimään. Tämä ei ole ainoa eron syy, mutta aika merkittävä. En halua olla ihmisen kanssa, jonka rahankäyttöä joudun koko ajan tarkkailemaan ja stressaamaan ja paapomaan, ja siksi mitkään "viikkorahaa miehelle" -järjestelyt eivät käy.
Eroaisitteko itse tällaisesta syystä?
Itse haluan harrastaa, matkustella yms. Tämän miehen kanssa joudun niistä tinkimään. Tämä ei ole ainoa eron syy, mutta aika merkittävä. En halua olla ihmisen kanssa, jonka rahankäyttöä joudun koko ajan tarkkailemaan ja stressaamaan ja paapomaan, ja siksi mitkään "viikkorahaa miehelle" -järjestelyt eivät käy.
Eroaisitteko itse tällaisesta syystä?