[QUOTE="northern soul";30299489]Lasissa miehen tyokaverin rypalemehusta tuunaamaa "viinia". Eli hiivan makuista rypalemehua. En usko, etta minulla tulee taalla (Kuwaitissa) asuessa koskaan olemaan niin kova alkoholin himo, etta vaivautuisin itse tata tekemaan.
Paivalla oli +43, nyt pari astetta viileampaa. Katukissat kay saaliksi. Ovat niin pienia ja laihoja. Varmaan ravinnon puutteen ja kuumuuden takia.[/QUOTE]
Huh. Toivottavasti sinulla upeita kokemuksia siellä. Lukemani jälkeen olin kyllä entistä onnellisempi tästä Suomen kuulaasta syksystä.
Täytyy tunnustaa viinipolitiikastani nolohko seikka. Olen koukussa eteläafrikkalaisiin punaviineihin: kahvimaisiin, mokkaisiin, pehmeisiin ja ihaniin. Nyt päätin olla sekä eurooppalainen että ekologinen, ja ostaa lähialueen eli Euroopan viiniä omasta Euroopan unionistani. Eli en ehdottomasti osta mitään Etelä-Afrikan viiniä. Ja siinä Alkossa kävellessäni ja toistellessani itselleni että en osta Etelä-Afrikan viiniä enkä osta Etelä-Afrikan viiniä päädyin Eurooppalaiseen maahan nimeltä Australia, ja ostin aussiviinin.
Että kuin tyhmä voi olla ihminen? Kysymys ei kuitenkaan ole siitä, etteikö Australia olisi ollut toisella puolella palloa jo silloin kun minä kävin koulua, koska kyllä se siellä oli jo silloin. Mulle vain kävi päässä joku vipstaagi tässä ei-etelä-afrikka-huumassani.
Seuraavaksi ostan varmaan taas sitä eteläafrikkalaista. On se nyt ainakin lähempänä Suomea kuin Australia.