Milloinka muut haluaa pitää? Mulle sopii mikä viikonloppu vaan kunhan ei töitä silloin.mulla on kirahvi parast'aikaa langan päässä veispuukissa
se kyselee että millon on seuraava miitti?
Milloinka muut haluaa pitää? Mulle sopii mikä viikonloppu vaan kunhan ei töitä silloin.mulla on kirahvi parast'aikaa langan päässä veispuukissa
Heti kun ilmoitat lootaan aikataulun .mulla on kirahvi parast'aikaa langan päässä veispuukissa
Auts taas, onkoha poitsu suuttunu jostain äiskälle.Viime yönä taas sain nyrkkiä pojalta :kieh: jos lyöt vielä kerran, niin minä tapan sut...
Sori. Bad humor day..
oon seuraavan kerran tsadissa 8.10 ja sitten 13.11Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30297224:Heti kun ilmoitat lootaan aikataulun .
Mä kohta luovutan ja alan nukkumaan sen sängyssä..Auts taas, onkoha poitsu suuttunu jostain äiskälle.
sano tinkulta terkkui! ja et tulee takas ja vähän äkkiä!mulla on kirahvi parast'aikaa langan päässä veispuukissa
Aika pahan heitit kun keskellä viikkoa molemmat päivät. Täytynee pähkäillä asiaa.oon seuraavan kerran tsadissa 8.10 ja sitten 13.11
sano tinkulta terkkui! ja et tulee takas ja vähän äkkiä!
no haist sit.minen terviisiä kulettele, prkl
Sama täällä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30297261:Aika pahan heitit kun keskellä viikkoa molemmat päivät. Täytynee pähkäillä asiaa.
viralliset kokoukset ei voi olla koskaan perjantaina koska isoillaki herroilla tuppaa olemaan omiaki menoja viikonloppuisinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30297261:Aika pahan heitit kun keskellä viikkoa molemmat päivät. Täytynee pähkäillä asiaa.
levitä etteenno haist sit pillu.
Mie laitoin terkkuja.no haist sit.
=)Mie laitoin terkkuja.
Isot herrat :kieh:.viralliset kokoukset ei voi olla koskaan perjantaina koska isoillaki herroilla tuppaa olemaan omiaki menoja viikonloppuisin
Kenelle on kenelle ei mutta :wave: kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30297297:Oikein ihanaa iltaa :wave:
Kiitos, toivotaan parasta. Plussatuulia sinullekin.Mulla juurikin apteekin oma antoi hailakan haamun ja siitä se sitten lähti..
Nyt poika vajaat 2 vuotta ja sitä siis edelsi yhdeksän vuotta yritystä, yrityksen perään! Nyt
Siis kädet ja jalat ristiin! Tiedän niin tuon tunteen kun (taas) toivo ja epätoivo vuorottelee ja niiii-iin toivois!
Positiivista ajattelua (joo, tosi helppoa on..) mutta se voi auttaa!
Täälä sitä sitten kuumeillaan sitä sisarusta, olishan se nyt niin hieno juttu <3
Kaikkea hyvää, oikeasti!