petin ja nyt mies haukkuu mua lapsille

  • Viestiketjun aloittaja 453773
  • Ensimmäinen viesti
2645266
Minusta pettäminen on minun ja mieheni välinen asia ja lasten kanssa pitäisi keskittyä lasten juttuihin. tiedän kyllä tehneeni väärin ja hajottaneeni perheemme ja kadun sitä. En vaan tietääkseni ole kaksplussalle tilivelvollinen mutta sanompa etten silti ole sydämetön vaikka petinkin
 
valkoseitikki
Miksi miehen pitäisi kaunistella asiat? Lapsilla on oikeus tietää miksi perhe hajosi.
Siksi, koska lapselle on peruuttamaton vahinko, jos toista vanhempaa hänelle jatkuvasti mustamaalataan.

Jos se pitää kertoa, niin kyllä kerta riittää. Voi vaikka sanoa, että äiti ei noudattanut hyvin tärkeää sopimusta. Ei ole kenenkään etu, että lapsi joutuu kuunnella kun isää tai äitiä haukutaan. Pahassa tapauksessa lapsi alkaa uskoa pahoja puheita ja se saa lapsen olon turvattomaksi ja nakertaa luottamusta vanhempiin ja elämään yleensäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
Pin
Paska ihminen tuo mies, lapset kärsii ihan mielettömästi tuosta. Olin lapsi joka sai kuulla vanhempiensa haukkumisia toisistaan koko lapsuuden ja se jätti pysyvät jäljet ja osan kanssa vieläkin teen töitä. Ilmeisesti miehesi on sen verran itsekäs, ettei sillä ole väliä kuhan saa kostettua sinulle. Eli koska häntä on loukattu, loukataan lapsia myös, minä minä minä. Mutta hei, onhan täällä puolustajia vaikka kuinka ketjussa, niitä samoja paskanaamoja jotka mielistelevät ihmisiä jotka kostavat lasten kautta. Sellaisia superitsekkäitä vanhempia.

Miehesi on paljon pahempi ihminen tässä kuin sinä ap, pettäminen on todella pientä noin vakavan tuhoamisen rinnalla.

Että pistää vihaksi, sormet ihan pysähtelee enkä saa mitään järkevää kirjoitettua kun tärisen niin paljon. Tekisi mieli vain huutaa ja ravistella tällaisia ihmisiä.
 
Mehmutti
Kärsi, paskiainen. Olet ansainnut kaiken ripulin mikä päällesi kaadetaan.

Mikään ei ole kamalempaa parisuhteessa kuin luottamuksen menetys täysin, parempi olisi jos antaisit vaan lapset miehellesi ja painuisit jonnekin pettäjien pubiin dokaamaan, kun se ilmeisesti on niin vitun kivaa ja menee kaiken edelle.
 
viera.s
Siksi, koska lapselle on peruuttamaton vahinko, jos toista vanhempaa hänelle jatkuvasti mustamaalataan.

Jos se pitää kertoa, niin kyllä kerta riittää. Voi vaikka sanoa, että äiti ei noudattanut hyvin tärkeää sopimusta. Ei ole kenenkään etu, että lapsi joutuu kuunnella kun isää tai äitiä haukutaan. Pahassa tapauksessa lapsi alkaa uskoa pahoja puheita ja se saa lapsen olon turvattomaksi ja nakertaa luottamusta vanhempiin ja elämään yleensäkin.
Ei kuule kerta riitä. Lapset kysyvät aina uudelleen miksi äiti ei enää asu kotona ja kaunistelut vain pahentaa traumoja. Äiti on pettävä huora ja perheenrikkoja eikä muuksi muutu.
 
valkoseitikki
Kärsi, paskiainen. Olet ansainnut kaiken ripulin mikä päällesi kaadetaan.

Mikään ei ole kamalempaa parisuhteessa kuin luottamuksen menetys täysin, parempi olisi jos antaisit vaan lapset miehellesi ja painuisit jonnekin pettäjien pubiin dokaamaan, kun se ilmeisesti on niin vitun kivaa ja menee kaiken edelle.
Eihän ap tuosta kärsi, läheskään niin paljon, kuin lapset. Tuo jättää lapsiin elinikäiset jäljet. Olisi parempi vaikka erota sitten.
 
Mä en koskaan EN koskaan alkaisi mustamaalaamaan toista lapselle, sellaista asiaa ei olisikaan mikä mut siihen ajaisi. Lapsilla on oikeus elää satumaailmassa tässä asiassa. Aikuisen tai myöhäisteinin kanssa asioista voi puhua niiden oikeilla nimillä, mutta nuoremmat jätetään pimentoon. Ja sellanen dramaattinen liiottelu on ihmisen pahe riita-asioissa ja sellaista ei lapset eivät edes ymmärrä, he kun uskovat kaiken mitä heille sanotaan.
 
  • Tykkää
Reactions: moekoe ja Nyynä
Pin
Minusta pettäminen on minun ja mieheni välinen asia ja lasten kanssa pitäisi keskittyä lasten juttuihin. tiedän kyllä tehneeni väärin ja hajottaneeni perheemme ja kadun sitä. En vaan tietääkseni ole kaksplussalle tilivelvollinen mutta sanompa etten silti ole sydämetön vaikka petinkin
Todellakin on sinun ja miehesi välinen asia ja ei kuulu lapsille yhtään. Miten tästä pettämisestäkin on tehty niin hemmetin iso asia, siis tuntuu että pettävät puolisot jotka katuu hirveästi, saa about samat raivot päälle kuin joku tappaja. Pakko olla joku kylmä sydämetön huorahirviö Hohhoijaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä ja Ciervo
valkoseitikki
Ei kuule kerta riitä. Lapset kysyvät aina uudelleen miksi äiti ei enää asu kotona ja kaunistelut vain pahentaa traumoja. Äiti on pettävä huora ja perheenrikkoja eikä muuksi muutu.
Mitä sä nyt siinä hourit oikeen? Tämä äiti asuu vielä miehen ja lasten kanssa. Ja miksi ihmeessä äiti muuttaisi pois, tuskin tuollainen isä osaa lapsia edes hoitaa.
 
45635463
Miten tämä voin noin jakaa ajatuksia olen todella pöyristynyt???+ Sen tiedän että joku nyt ehkä sattuu kokemaan pettämisen hieman rankemmin mutta lapsien pään sekoittaminen aikuisten murheilla on ok?? :OOOOO
 
valkoseitikki
Miten tämä voin noin jakaa ajatuksia olen todella pöyristynyt???+ Sen tiedän että joku nyt ehkä sattuu kokemaan pettämisen hieman rankemmin mutta lapsien pään sekoittaminen aikuisten murheilla on ok?? :OOOOO
Varmaan petetyt kirjottelee raivoissaan.
Silti ihmetyttää, miten joku haluaisi satuttaa omaa lasta sillä tavalla, oikein tuskan maksimointia. Ihan niinkuin se kurja ilmapiiri ja se pettäminen ei olisi tarpeeksi kauheaa perheessä, vaan pitää tehdä lasten olo vieläkin kurjemmaksi. En käsitä. Jos ei voi, eikä halua edes yrittää antaa anteeksi, täytyy erota.
 
"nuuh"
No huhuu! Väärin teit ja on AINA väärin kaataa tämän tason paskat lasten niskaan MUTTA niin tekee jokaikinen petetty nainenkin!!! Isälläs on uus nainen, oliko se nainen siellä kanssa, nukkuko ne samassa sängyssä yms. Ja jos olisit alkoholisoitunut äiti ja puhuis mies lapsille juoposta äidistä niin SENKIN naiset kaataa lastensa niskaan ; isäs on juoppo, monta kaljaa otti ja plaa plaa. Tekopyhät....
 
ggghhh
Onhan tuo mieheltäsi tosi lapsellista, vaikka sinun tekoasi en hyväksy.

Itse kertoisin lapsille, että äiti ja isä erosi, koska isä rakastui toiseen naiseen. Tai jos isä olisi alkoholisti, kertoisin, että isä sairastui ja joutuu muuttamaan nyt muualle. En tietenkään alkaisi haukkumaan toista tai huutamaan lasten kuulln, mutta jokin syy olisi hyvä kertoa. Toki voi sanoa, että äiti ja isä eivät enää rakasta toisiaan. Varmasti myöhemmin tulee ilmi se oikea syy. Tottakai lasten silmissä tulet olemaan se perheenrikkoja, mutta tuollainen syyttely ei ole lapsille hyväksi.
 
Mehmutti
Enkö mä sitä just ehdottanut, että pettäjä painuisi jonnekin missä tykkää tehsä juttujaan ja luopuisi lapsista ettei tarttis katella juopon riehumista?

Miksi pitää väkisin jäädä suhteeseen ylistämään paremmuuttaan ja oikeutta dokaamiseen ja toosan jakamiseen?

Sitäpaitsi nää kertomukset on aina kaunisteltuja, eli pelkkää paskanjauhantaa sen pääasian eli pettämisen ympärillä.
Maalataan kivempi kuva että sais symppispisteitä, vaikka totuus saattaa olla ihan toinen.

Millä perusteella AP:n kertomus on kiistatonta faktaa?
Mun kokemuksella tästä on puolet keksittyä.
 
Pin
[QUOTE="nuuh";30293321]No huhuu! Väärin teit ja on AINA väärin kaataa tämän tason paskat lasten niskaan MUTTA niin tekee jokaikinen petetty nainenkin!!! Isälläs on uus nainen, oliko se nainen siellä kanssa, nukkuko ne samassa sängyssä yms. Ja jos olisit alkoholisoitunut äiti ja puhuis mies lapsille juoposta äidistä niin SENKIN naiset kaataa lastensa niskaan ; isäs on juoppo, monta kaljaa otti ja plaa plaa. Tekopyhät....[/QUOTE]

Pitääkö ap:n nyt ottaa vastuu muiden naisten teoista? Mitä tulit tänne sönköttämään?
 
valkoseitikki
[QUOTE="piia";30293335]Hyi helevetti miten jotkut vähättelevät pettämistä, niinkuin se ei olisi yhtään mitään.[/QUOTE]

Ei kukaan vähättele pettämistä. Erohan siitä usein tulee.

Mutta jos toinen vanhempi mokaa, niin miksi silloin toisen vanhemman olisi kaadettava kaikki vihansa lasten niskaan?
 

Yhteistyössä