453773
tein tyhmästi juu juu mutta miestäni kohtaan, en ole vannonut lapsilleni yksiavioisuutta... vaikka se lapsiinkin vaikuttaa eron ja ilmapiirin kautta tiedän.. Miten teihin joilla ero vanhemmat haukkui toisiaan, se on vaikuttanut, koska mun mielestä toi on äärimmäisen typerää, lapsellista ja vahingollista.. mies haukkuu mua kokoajan lapsille, ei siis ainakaan vielä erottu, kohta varmaan, mutta siis sori sekavuus, mutta miksi mies ei tajua vaikka yritän sanoa että toi on jo varmaan pettämistäkin kamalampaa!! Miksi sotkea lapsia tähän tällä tavalla kun vaikeeta niille tulee muutenkin! meillä siis ihan pienet lapset jotka ymmärtää vaan pääpointin että äiti on kamala, mutta en usko että tämä loppuu edes miehen rauhoituttua. Miksi laittaa lapset käsittelemään aikuisten ongemia?? EN TAJUA. selvästikin olen hirveä huora ja ansaitsen kuolla, mutta miksi meidän lasten päät pitää sekottaa mua niin ahdistaa!!! Ne kattoo niin surkeesti kun niillä on selvästi paha mieli kun "äiti on hullu, sekopää, äiti menee kohta hoitoon, äiti on vähän itsekäs, äidillä on uus mies, teidän isäpuoli" VITTU ETTÄ EN YMMÄRRÄ MITEN MIKÄÄN SAA IHMISEN KÄYTTÄYTYMÄÄN NOIN !! purkaa nyt lapsiin inhoaan..