mä syväkurkku imen ja nielen kaiken.minen tällä hetkellä tällä kurkulla ime yhtikäs mitään tai ketään.
mä syväkurkku imen ja nielen kaiken.minen tällä hetkellä tällä kurkulla ime yhtikäs mitään tai ketään.
Siulla on miun luontomä syväkurkku imen ja nielen kaiken.
mulla on kurkku kipee,ei pysty ei kykenemä syväkurkku imen ja nielen kaiken.
Tauti siis tosiaan asettui taloksi siun luokse. Paranemisia :hug:.minen tällä hetkellä tällä kurkulla ime yhtikäs mitään tai ketään.
Niin teki: /Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30291144:Tauti siis tosiaan asettui taloksi siun luokse. Paranemisia :hug:.
Kuinka pitkään oli poissa?:wave: Iltoja..meni sitten sähkötkin useammaks tunnit tänään.
:O:wave: Iltoja..meni sitten sähkötkin useammaks tunnit tänään.
teillä vissiin sataa rötkisti pikkusen räntää sähkölinjojen päälle?:wave: Iltoja..meni sitten sähkötkin useammaks tunnit tänään.
Ainakin 4-5 tuntia. Arvatkaa miten monta kertaa räpsäytin valokatkaisijaa, ihan vaan tottumuksesta Monta!Kuinka pitkään oli poissa?
Lunta ja räntää ja vissiin vettäkin sekasin..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30291152::O
Tuliko teillä lunta vai mikäs sähköt vei?
se raskas lumi painaa linjojen lähellä olevat puut linjain päälleLunta ja räntää ja vissiin vettäkin sekasin..
Veikkaisin jotain tämmöstä tapahtuneen. Missä lie pätkässy, oli kuulemma esim. liikennevalotkin välillä osassa kaupunkia pimeenä.teillä vissiin sataa rötkisti pikkusen räntää sähkölinjojen päälle?
eipä ne liikennevalotkaan oikein nestekaasulla meinaa pelataVeikkaisin jotain tämmöstä tapahtuneen. Missä lie pätkässy, oli kuulemma esim. liikennevalotkin välillä osassa kaupunkia pimeenä.
Sähkömiässe raskas lumi painaa linjojen lähellä olevat puut linjain päälle
sillä ne sähköt katkeaa
no eipä liioitella enempää kuin on tarpeen :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30291178:panomiäs
:kiss:no eipä liioitella enempää kuin on tarpeen :stick:
mä katsoisin tänAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30291204:Njääh! Mää tässä just arvon kattoisko Tie Pohjoiseen vaiko Da Vinci koodin
No voipi olla että saman valitten kun sinäkin..mä katsoisin tän