Niin vetäisin mäkin normaalisti, mut ajattelin lohduttaa sua kun et saanut puhua jääkiekosta miesten ketjussakaan :xmas:ei kestä alkaa täällä puhumaan jäkiksestä, yinksu vetää herneet nekkuun
ja ziraffi myös jollei se olis tauolla
Niin vetäisin mäkin normaalisti, mut ajattelin lohduttaa sua kun et saanut puhua jääkiekosta miesten ketjussakaan :xmas:ei kestä alkaa täällä puhumaan jäkiksestä, yinksu vetää herneet nekkuun
ja ziraffi myös jollei se olis tauolla
yks munkin lempiaiheistaniAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30290980:715517, sanoiko joku sanan 71551?
Mä voin jauhaa tisseistä loputtomiin Lauantaiki meni eka puristellessa ja siitä sitte jätkien kanssa 715517 paljaan istuskellen ja tisseistä jauhaten yömyöhään
no ei mullakaan jäkis tottapuhuakseni kuulu edes topteniinNiin vetäisin mäkin normaalisti, mut ajattelin lohduttaa sua kun et saanut puhua jääkiekosta miesten ketjussakaan :xmas:
715517 taitaa olla ainakin top3:ssano ei mullakaan jäkis tottapuhuakseni kuulu edes topteniin
kunhan kiusallani laiton ton jäkiksen takiaMikäs ketuttaa?
Mitäs puhuttavaa niistä vielä ois?siirrytäänkö takas tisuihin?
miesten beboihin mielummin Mää oon heikkona niihin:xmas:siirrytäänkö takas tisuihin?
Sitä vaikka miten ne on mukavan pehmosia.Mitäs puhuttavaa niistä vielä ois?
Paitsi jos ne on liian karvasia :xmas:miesten beboihin mielummin Mää oon heikkona niihin:xmas:
Onkohan sellaset victoria beckham-tyyppiset ilmapallot kans pehmoset?Sitä vaikka miten ne on mukavan pehmosia.
Jääkiekko :heart: Varsinkin MM-kiekkoaika turha miesketju jos edes jääkiekosta ei kestä puhua
pitäköön tunkkinsa
En nyt tiedä minkälaiset sillä on. Luomu on parasta.Onkohan sellaset victoria beckham-tyyppiset ilmapallot kans pehmoset?
Iltaa :wave:Iltaa.
Pistetäänkö pannu kuumaksiIltaa.
Just join, toinen kuppi vielä. Kelpaisko Carneval-keksi?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30291096:Pistetäänkö pannu kuumaksi
Mulla on sama fiilis.Mulla on nyt vahva tunne, että Masa on muuttanut tänne. Väsyttää aamusta iltaan ja päinvastoin.
*nappaa keksin* Kiitos .Just join, toinen kuppi vielä. Kelpaisko Carneval-keksi?
Aah, päivän paras hetki. Mies ja tirppa nukahtivat jo ja hetki itselle.
Alkaa selittymään moni asia. Imette toisen ihan kuiviin :vampire:.Mulla on sama fiilis.
minen tällä hetkellä tällä kurkulla ime yhtikäs mitään tai ketään.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30291121:Alkaa selittymään moni asia. Imette toisen ihan kuiviin :vampire:.