Apulantaa...:heart:täällä on kyllä oikeastikin aikas hiljaista.
Apulanta - Päivästä toiseen - YouTube
vaatteet päälle, kajaalit kulmaan, punat huulin ja baariin vaan. tuskin jäät yksinäiseksi. normaalista en kyl tiedä.Nyt on kyllä niin yksinäinen olo,haluun seuraa. Haluun oikeille ja normaaleille treffeille.
en käytävaatteet päälle, kajaalit kulmaan, punat huulin ja baariin vaan. tuskin jäät yksinäiseksi. normaalista en kyl tiedä.
Vaan saattaahan se sopiva ehdokas silti olla ravintolassa. Ei kaikki heilu siellä tuhannen kännissä.en käytä
en mä haluu mitään känniseuraa enkä jaksa mitään vonkaajia. haluan oikeille treffeille missä voi jutustella ja tehdä jotain mukavaa yhdessä.
kyllä tän paikan baareissa kaikki heiluu aina kännissä. ja en mä halua miestä edelleenkään täältä. tai yhen voisin haluta juu mutta turha enää yrittää kun ei se minnekkään johda.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30283178:Vaan saattaahan se sopiva ehdokas silti olla ravintolassa. Ei kaikki heilu siellä tuhannen kännissä.
Sitten siun on muutettava muualle.kyllä tän paikan baareissa kaikki heiluu aina kännissä. ja en mä halua miestä edelleenkään täältä. tai yhen voisin haluta juu mutta turha enää yrittää kun ei se minnekkään johda.
no eikä tarviiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30283202:Sitten siun on muutettava muualle.