onks tää sama elli?no tää on musta aika hottis vaikkei ihan parikymppinen olekaan
onks tää sama elli?no tää on musta aika hottis vaikkei ihan parikymppinen olekaan
Mie oon paljon hotimpi nyt kuin parikymppisenä. Nih :vampire:.juu, vanhempikin voi olla viehättävä mutta ei ihan niin hottis mitä noi parikymppiset
Kyllähän toi saisi omalla tähystimellään tutkia kovinkin huolella
En tykkää mies gyneistä, mutta tän kohdalla tekisin poikkeuksen
Niin se vain aika jättää jälkensä Claudiaankin :xmas:.mua sanottiin nuorempana Claudia Schifferin näköiseksi. Nykyään toinen meistä on rupsahtanut.
totta. because i'm worth it.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30278030:Niin se vain aika jättää jälkensä Claudiaankin :xmas:.
Hokasin just, että kierukka vaatisi vaihtoa .Kyllähän toi saisi omalla tähystimellään tutkia kovinkin huolella
Mä oon niin huolissaan mun vauvasta et pitää päästä ultraan kahdesti viikossa..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30278033:Hokasin just, että kierukka vaatisi vaihtoa .
Tottakai pitää |OMä oon niin huolissaan mun vauvasta et pitää päästä ultraan kahdesti viikossa..
Katon grayta aina yövuorossa. Se on kyllä hyvä.Greyn anatomia on hyvä sarja..riittää katseltavaa..:snotty:
Pitäis ottaa maratoni, olis muutama jakso katottavana ku oo jaksanu nyt keskittyä yhtään mihinkään.:ashamed:
tuohon asti näyttää hyvälle mutta ei tohi mennä sanomaan kun ei näy tissit eikä perseEntäs tää super hottis! Nam!
[/url][/IMG]
Niin minäkin, enää ei ole niin kriittinen itteänsä kohtaan. Kantaa ylpeydellä oman kroppansa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30278015:Mie oon paljon hotimpi nyt kuin parikymppisenä. Nih :vampire:.
Ainakin omasta mielestäni .
silipasit helikopetterillä kun keskinopeus oli 180?Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30278078:Iltaa mussukat :kiss:
Tentti oli ja meni, läpi pitäis päästä. Tuli vahíngossa takasin tullessa köröteltyä hieman liian lujaa, kun 30km meni 10 minuutissa :ashamed: Mut nyt kotona sängyn päällä nauttimassa hiljasuudesta
no okei, sun linkkaama mummo on hotimpi kuin mun linkkaama neitokylläpäs ruutis nyt otti nokkaansa kun mollasin sen laittamaa muikkelia,ei se sunkaan laittama muikkeli olis tollanen ilman meikkejä ja silareita ym teko osia. että ihan turha siellä nyt linkitellä mitään.
veikkaan että eivät eroa englannistaMitenköhän Skotlannin äänestyksen käy?