Vai mummo..:stick:no okei, sun linkkaama mummo on hotimpi kuin mun linkkaama neito
Vai mummo..:stick:no okei, sun linkkaama mummo on hotimpi kuin mun linkkaama neito
Noh , en ny ihan mut lujaa kuitenkin. Ja helppohan se on lähes suoralla tiellä ajella.. Noh jos tarkkoja ollaan niin kotipihassa katoin kelloa, niin oli 13min menny.. 10 minuutis kuitenkin tässä kylässä..silipasit helikopetterillä kun keskinopeus oli 180?
Tuolla on niin isot lollot ettei ne sovi tavalliseen kuvaantuohon asti näyttää hyvälle mutta ei tohi mennä sanomaan kun ei näy tissit eikä perse
Oot kyllä hottis.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30278015:Mie oon paljon hotimpi nyt kuin parikymppisenä. Nih :vampire:.
Ainakin omasta mielestäni .
peekoolle ruukasivat antaa pyyhkeitä liian lujaa ajamisesta mutta eikö tuommoset pikku ylitykset liene naisille sallittujaAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30278110:Noh , en ny ihan mut lujaa kuitenkin. Ja helppohan se on lähes suoralla tiellä ajella.. Noh jos tarkkoja ollaan niin kotipihassa katoin kelloa, niin oli 13min menny.. 10 minuutis kuitenkin tässä kylässä..
ota pano draamaTuolla on niin isot lollot ettei ne sovi tavalliseen kuvaan
no et saa mua kiihtymään vaikka kuinka yrittäisit provosoida.no okei, sun linkkaama mummo on hotimpi kuin mun linkkaama neito
Ne se on kyllä totta. Mä oon kolaroinut auton vasta kahdesti kuudessa vuodessa. Mies on saanut kaksi autoa lunastukseen parissa vuodessa..peekoolle ruukasivat antaa pyyhkeitä liian lujaa ajamisesta mutta eikö tuommoset pikku ylitykset liene naisille sallittuja
naiset kun on niin paljon parempia kuskeinakin
ai se muija joka mättää muita muijia nekkuun?Mun mielestä yksi hoteimmista on Eva Wahlström. Siinä on ihminen joka säteilee hyvää oloa ja kauniskin on. Toki ei vielä lähelläkään neljääkymmentä
Hmm.. älä yhtään mulle ala :stick: :kiss:peekoolle ruukasivat antaa pyyhkeitä liian lujaa ajamisesta mutta eikö tuommoset pikku ylitykset liene naisille sallittuja
naiset kun on niin paljon parempia kuskeinakin
No se on melkoista draamaa kun minä panenota pano draama
eli tuolla perusteella oot 3 kertaa parempi kuski kuin ukkosNe se on kyllä totta. Mä oon kolaroinut auton vasta kahdesti kuudessa vuodessa. Mies on saanut kaksi autoa lunastukseen parissa vuodessa..
tuossa kohtaa kuvaaja voi keskittyä oleelliseen,ottaa laajakuvakameran ja jättää kasvot pois kuvasta.Tuolla on niin isot lollot ettei ne sovi tavalliseen kuvaan
jonkunhan sekin täytyy tehdä että muut muijat oppii olemaan :stick:ai se muija joka mättää muita muijia nekkuun?
ei ole mun makuuni
Mä oon yhden kerran ajanu liittovaltion puolelle, mut siitä on jotain 10 vuotta aikaa ja peilijäällä slikseillä munkeilla Ja autohonkaan tullu mitään, naurettiin kyllä aika pirusti sen jälkeenNe se on kyllä totta. Mä oon kolaroinut auton vasta kahdesti kuudessa vuodessa. Mies on saanut kaksi autoa lunastukseen parissa vuodessa..
Yritit parkkeerata taskuun??mää oon autoillu kohta 30 vuotta ja kerran on ollu asiaa autopeltisepälle
takalokasuoja piti vaihtaa
Yritit parkkeerata taskuun??
eiku käännyin vasempaan ja vastaantuleva auto pääs koukkaamaan ratikkapysäkin takaaYritit parkkeerata taskuun??
Niin niin... Ymmärrän kyllä että tämä on virallinen selitys..eiku käännyin vasempaan ja vastaantuleva auto pääs koukkaamaan ratikkapysäkin takaa
no jos et uso niin piä prkl tunkkis :kiss:Niin niin... Ymmärrän kyllä että tämä on virallinen selitys..
Niin piänkkii! :vampire:no jos et uso niin piä prkl tunkkis :kiss:
saat pitääkki, sulla on kummiski ihan paska tunkkiNiin piänkkii! :vampire: