mää uskon että sipis palottaa sen ennalleen eli saat pitää koko hela jaksonLähinnä, että puolitetaanko se vanhempien kesken vai voiko yksi vanhempi saada koko ajan.
mää uskon että sipis palottaa sen ennalleen eli saat pitää koko hela jaksonLähinnä, että puolitetaanko se vanhempien kesken vai voiko yksi vanhempi saada koko ajan.
Toivottavasti. Tosin toteutuessaan varmaan kaatuisi omaan mahdottomuuteensa. Mistä mahtaisi kunnat yhtäkkiä löytää tuhansia uusia päivähoitopaikkoja, kun ne eivät nytkään meinaa riittää?mää uskon että sipis palottaa sen ennalleen eli saat pitää koko hela jakson
no silläpä justiinsaToivottavasti. Tosin toteutuessaan varmaan kaatuisi omaan mahdottomuuteensa. Mistä mahtaisi kunnat yhtäkkiä löytää tuhansia uusia päivähoitopaikkoja, kun ne eivät nytkään meinaa riittää?
Totta. Vaikka kht olisi 500-1000 euroa per lapsi, niin kunta säästäisi 1000-1500 euroa per lapsi.no silläpä justiinsa
jos valtio/kunnat haluais oikeesti säästää niin parantais koohooteen ehtoja
ai, sullakin vituttaa lapsiperheiden aseman kurjistaminen?:wave:
Murrrr. Mua ärsyttää.
sovitaan niinai, sullakin vituttaa lapsiperheiden aseman kurjistaminen?
oot niinqu hengessä mukana :heart:
Meillä on noita omenoita niin pirusti että hyvä jos jaksaa ees joskus jotain piirakkaa tai kaura-omenapaistosta väsätäVoi kehvana, munkin olis tehny mieli leipoa, mutta ei oo tarvikkeita eikä jaksa lähtee kauppaan.
Pittää jättää huomiseen.
no mutta?Itku tuota ketjua. Nainen viehttävimmällään 20v. ja mies 50v. :x
Ei ainakaan mun mielestä.no mutta?
just noinhan se on...
mitä vikaa muka on parikymppisissä pimuissaEi ainakaan mun mielestä.
no tää naikkonen ei ole edes nättimitä vikaa muka on parikymppisissä pimuissa
mitä vikaa muka on parikymppisissä pimuissa
[/QUOTE]
Sitä vaan ajattelin että kyllä vanhempikin nainen voi olla viehättävä. Eikä vain tietyn ikäiset.
ai ei vai? musta toi abigail on tän päivän hotein julkkisno tää naikkonen ei ole edes nätti
juu, vanhempikin voi olla viehättävä mutta ei ihan niin hottis mitä noi parikymppisetSitä vaan ajattelin että kyllä vanhempikin nainen voi olla viehättävä. Eikä vain tietyn ikäiset.
no sun mielestä muttei munai ei vai? musta toi abigail on tän päivän hotein julkkis
no tää on musta aika hottis vaikkei ihan parikymppinen olekaanjuu, vanhempikin voi olla viehättävä mutta ei ihan niin hottis mitä noi parikymppiset
no kuka sun mielestä on hotein muikkeli?no sun mielestä muttei mun
ylempänä just laitoin yhden hyvänno kuka sun mielestä on hotein muikkeli?