niin onkin mut en kehdannut sanoa sitä:ashamed:Huomenta :wave:
Mä oon aina luullut, että autonvalinnassa tärkein kriteeri on väri!
niin onkin mut en kehdannut sanoa sitä:ashamed:Huomenta :wave:
Mä oon aina luullut, että autonvalinnassa tärkein kriteeri on väri!
Aika lötköjä nuo työn tiimelllyksessä oli .tokihan siinä on eroa että tutkiiko velttona lötköttävää vai terhakkaana seisovaa munaa?
Joku pieni keltainen auto olisi niin söpö, kun se näyttäisi ihan tipulta :heart:.niin onkin mut en kehdannut sanoa sitä:ashamed:
sitä raskaana ollessa on sormella kokeilla kohdunsuuta ja pimpsaa raottaano eipä mun värkkiä kyllä tulla repimään ja venuttaa muutakun munalla...jos nyt silläkään.
no en ole raskaana enkä tule joten eipä tule venutettua.sitä raskaana ollessa on sormella kokeilla kohdunsuuta ja pimpsaa raottaa
ja sitten vielä ronkitaan jos alateitse synnyttää
ja vauva venyttää ulos tullessaan
Noh, oliko menkat?Me tarvitaan uusia pussilakanoita. |O
En mä oo, mut kaikki kyllä häipy nukkumaan heti kun mä tulin paikalle . Paitsi sinä :flower:Onko kaikki jo nukkumassa?
En tiennytkään, että menkat syövyttää lakanat puhki. Aina oppii uutta. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja sänkypeite;30276049:Noh, oliko menkat?
:hug:En mä oo, mut kaikki kyllä häipy nukkumaan heti kun mä tulin paikalle . Paitsi sinä :flower:
Pyykkiin ainakin joutavat varsinkin kiivaan session jälkeenEn tiennytkään, että menkat syövyttää lakanat puhki. Aina oppii uutta. :xmas:
Parhaat ihmiset on öisin hereillä :xmas::hug:
Me yökyöpelit.
Pieni nukahti, joten pitänee itsekin siirtyä sänkyyn. Ötyä.Parhaat ihmiset on öisin hereillä :xmas:
Öitä :wave:. Älä nyt sit sessioi lakanoita pyykättäväksPieni nukahti, joten pitänee itsekin siirtyä sänkyyn. Ötyä.
Joo en mä itekseni viitti.Öitä :wave:. Älä nyt sit sessioi lakanoita pyykättäväks
Onko ihmekään jos vähän hajoileeLisäyksenä vielä, että nuo lakanat alkaa kyllä olla iäkkäitä. Uusimmat taitaa olla about 10 vuotta vanhoja.
No ei ne mun käytössä vielä hajois. |OOnko ihmekään jos vähän hajoilee
Lapsilla ja miehellä liian pitkät varpaankynnet? :xmas:No ei ne mun käytössä vielä hajois. |O