Mä muistelin että ethän sä edes välittänyt beejiistä, niin mitäs se sua haittaano voi hiivatti, heti kun oon vähän aikaa poissa niin lupaillaan varmaan kohta kuukin taivaalta
Mä muistelin että ethän sä edes välittänyt beejiistä, niin mitäs se sua haittaano voi hiivatti, heti kun oon vähän aikaa poissa niin lupaillaan varmaan kohta kuukin taivaalta
muistat osittain oikein, tykkään siitä mutta en loppuun astiMä muistelin että ethän sä edes välittänyt beejiistä, niin mitäs se sua haittaa
Aivan, no sittenhän saattaakin haitata. Ehkä sun kannattaa vihjata tinkulle, että tahdot tervetuliaislahjan...muistat osittain oikein, tykkään siitä mutta en loppuun asti
no määpäs vihjaanAivan, no sittenhän saattaakin haitata. Ehkä sun kannattaa vihjata tinkulle, että tahdot tervetuliaislahjan...
Jahas, jahasMie haisen (tuoksun) ihan mieheltä.:snotty:
omenainen olo?Mie haisen (tuoksun) ihan mieheltä.:snotty:
UuuuuuMie haisen (tuoksun) ihan mieheltä.:snotty:
mulla on ollu moniaita voortia ja oon tykänny niistä tosi paljoVoorti....onko voorti hyvä?!
en mää mittään rupsuttelu hajuu haluamulla olis semmosta miehistä tuoksua mitä ei saa cittarista :saint:
no ei sitteen mää mittään ruiskahtelu hajuu halua
No ei..muuten kävi lähellä nuohoutumassaomenainen olo?
posket on punaset ja sisus siemeniä täynnä
sulla joku farkku? mä en haluu farkkuamulla on ollu moniaita voortia ja oon tykänny niistä tosi paljo
nyt on monkku tieselin konneella ja getragin kaksoiskytkinlootalla
saa sitä sedaninakin ja myös liftbackkinäsulla joku farkku? mä en haluu farkkua
Uuuhla-laaNo ei..muuten kävi lähellä nuohoutumassa
laita purkkiin ja lähetä sitten tänneno ei sitte
:stick:laita purkkiin ja lähetä sitten tänne
älä sitten lesoo siellä tuoksuines:stick::stick:
kyllä sun pitäs tietää että mää en mihkään purkkeihin ruiki
vanhan kyrpä on pimpissä sillon kun se nytkähtelee