Veit sanat suustani.
Holy crap.
Milanna on ymmärtänyt sen, että jos hän kertoo kaupat mistä tilaa niin kohta on ketju jossa vittuillaan niistä. Ja toisekseen tuskin sinullakaan on varaa ostaa samoista liikkeistä mistä Milanna ostelee, jotan parempi kun et pahoita mieltäsi enempää tietämällä niitä.Ja kun sulta kysytään kauppoja mistä tilaat niin ainoa vastaus on ebay. LOL ja sama höpinä jatkuu " on sitten se italialaista ja yks versace Ja hirveen paljon " plaa plaa. Tyhjä pää ja suu käy
Tukholmassa käväisee päiväseltään. Ehtii laittamaan aamu- ja iltatoimet lasten kanssa. Niin me ainakin tehdään.ja 7kk kova työtä ettei valitettavasti ollut aika matkustella, nyt kun teen sen osa-aikaisesti enemmän on aika. Onneksi kun taas nyt aloitan työt niin siihen myös kuuluu matkustaminenkin että saa jotain tuodakin.
Kaikki vaatteet annoin perheelle kenellä ei ole rahaa ja vauva on tullutAlkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30273854:Eikös siltä edelliseltä pojalta jäänyt mitään luomuvaatetta tälle uudelle pojalle? Vai olikohan ne biohajoavia.... tai ne nyt on niin vanhanaikaisia?
Mikä herne nenään sinäkin otat jos en tykkää vaateista ;DD? Onko se, sen maan vika jos ei löydy mitä etsi ja oli täällä muutkin ihmiset sama mieltä mun kanssa, ettei täällä mitään ole, ei ainakaan Turussa, missä joka toinen liikekin suljettu.En ymmärrä, luulisi että kun noin paljon maatamme inhoat ja halveksit niin muuttaisit jonnekin muualle, missä viihtyisit ja olisi muutenkin mieluisampaa elää ja asua.
No en muista oliko viime vai edellisviikolla tuo, mutta sinut kyllä tunnistin ja jonkun vanhan kääkän seurassa olit. Päättelin kyllä, että oli miehes...En tiedä miltä ja kenen mielestä mun mies näyttää, sekä ei se niin väliä ole, mutta miten sä olet siellä mua mun miehen kanssa nähnyt jos mun mies ei ole täällä? ja tulee vast vkon päästä?