Miksi kaupoissa ei ole mitään :/!?

[QUOTE="mie";30269882]Milanna, missä ulkomaisissa nettiputiikeissa itse shoppailet. Olis kiva saada vinkkejä :)
Jos löytäis jotain erilaista.[/QUOTE]

Oi mä shoppailen aika monista paikoista, mun pakko oikein etsiä :D. Kaikist eniteen kyllä Ebaysta, kun on helppoa ja aina jotain löytyy kun tiettyjä juttuja yleensä etsin. Siellä myös kaikki merkkivaatteet ja laukut, kellot saa paljon halvemmalla ja vielä nättejä. Viime aikoina Michael Korsia sieltä ostanut paljon, nyt vaan odotan yhden kengät ja mietin ettei vaan ole isoja tai pieniä...

[QUOTE="köyhä";30270025]No herran ihme mikset käy sitten ulkomailla shoppaamassa jos täältä ei löydy?[/QUOTE]

Viimeisillä en pääse, kun en tiedä milloin synnytän, tänään tai vkon päästä :). En voi edes tilauksia tehdä, pakko vaan ehtiä Helsinkiin edes vauvalle saada vaatteet. Mutta kun kysyit niin kyllä käyn siellä ja ostan ulkomaailta, mulla 95% vaatteita ulkomaailta. Ihmettelen kun vuos en ollut shoppailemassa kunnolla täällä, niin en vieläkään löydä mitään, jopa vielä pahemmaksi on mennyt koko valikoima.

[QUOTE="nainen";30270059]Kävin just Kampissa toissapäivänä Helsingissä, siellä on Timberlandin, Mayoralin ja esim Hugo Bossin kivoja vaatteita lapsille. Lisäksi Zarassa löytyy ihania vaatteita.[/QUOTE]

Mä olin lauantaina hetken siellä, pitäisi käydä paremmin ens vkolla jo ehdin jos jotain saan.

"köyhä"
Viimeisillä en pääse, kun en tiedä milloin synnytän, tänään tai vkon päästä :). En voi edes tilauksia tehdä, pakko vaan ehtiä Helsinkiin edes vauvalle saada vaatteet. Mutta kun kysyit niin kyllä käyn siellä ja ostan ulkomaailta, mulla 95% vaatteita ulkomaailta. Ihmettelen kun vuos en ollut shoppailemassa kunnolla täällä, niin en vieläkään löydä mitään, jopa vielä pahemmaksi on mennyt koko valikoima.
Melkein 9 kk on ollut aikaa ostaa niitä vaatteita vaikka maailman ääristä, mutta nyt pääsi yllättämään se, että asut 'kamalassa Turussa'. Debiili.

Cheap Monday
[QUOTE="mie";30269782]http://www.aliexpress.com/item/Retail-baby-girl-winer-coat-with-minnie-warm-fleece-children-hoodies-2014-new-design-kids-outwear/1875377730.html

2014 new baby winter coat romper winter jacket Zebra leopard animal shapes Romper suit children baby clothing rompers-in Rompers from Apparel & Accessories on Aliexpress.com | Alibaba Group

new 2014 autumn and winter fashion new children's clothing boys horns Kouer thick warm jacket coat baby boy-inJackets & Coats from Apparel & Accessories on Aliexpress.com | Alibaba Group

Aika kivoja :) Useissa noissa vaatteissa ilmainen postitus Suomeen.[/QUOTE]

Halpaa Kiina-roskaa, Paskalaatuista Kiina-roskaa. Sori, mutta raaka totuus.

Näimpä
http://www.taloussanomat.fi/ymparisto/2011/08/23/merkkivaatteista-loytyi-vaarallisia-myrkkyjaamia/201111753/12

Kolme vuotta vanha tutkimus mutta tokkopa tilanne on yhtään paremmaksi muuttunut. Noi merkkivaatteetkin kun tehdään, ylläripylläri, joko Kiinassa, Intiassa, Bangladeshissä tai Pakistanissa. Myös se sun Versacesi.

[QUOTE="köyhä";30270137]Melkein 9 kk on ollut aikaa ostaa niitä vaatteita vaikka maailman ääristä, mutta nyt pääsi yllättämään se, että asut 'kamalassa Turussa'. Debiili.[/QUOTE]

ja 7kk kova työtä :p ettei valitettavasti ollut aika matkustella, nyt kun teen sen osa-aikaisesti enemmän on aika. Onneksi kun taas nyt aloitan työt niin siihen myös kuuluu matkustaminenkin että saa jotain tuodakin.

"anni"
Ihan turhaan kävin kaupoissa tänään, en saanut itselle yhtään mitään, ei lapsille, enkä tulevalle vauvalle. Tuntu kaikki vaatteet sadan vuoden vanhoja ja voi että miten rumia. Mistä edes kaikki vaatteet tuodaan tänne. Merkkivaatteet myös vain jotain mitä varma saa tukusta poisto tarjouksissa. Mikään muu ei auttaa kun tilata taas netistä ja kun synnytän niin ulkomaaille sitten shoppailemaan taas ja ensi vkolla jos vaikka Hki:iin käyn, siellä ainakin enemmän kun täällä Turussa edes vauvalle. Mistä te oikein ostatte vaatteita? En tarkoittaa hm:a ym.
On se kamalaa kun ei lapset enää saa vaatetta ylle..
Hei, ihan tosissaan niin ehkä sinun olisi jo aika jättää tämä kauhea, elinkelvoton maa ja painua sinne jonnekin, mahdollisimman kauas kun ei enää mikään täällä tunnu kelpaavan.

[QUOTE="anni";30270667]On se kamalaa kun ei lapset enää saa vaatetta ylle..
Hei, ihan tosissaan niin ehkä sinun olisi jo aika jättää tämä kauhea, elinkelvoton maa ja painua sinne jonnekin, mahdollisimman kauas kun ei enää mikään täällä tunnu kelpaavan.[/QUOTE]

Kui niin enää? En mä ikinä täältä saanutkaan vaatteita mitä haluan. Nykyään on ihan heikko valikoima, pahemmaksi vaan menee. Kaikist paras on se että Turussa nyt tuntu joka toinen liiketilakin on vapaana, suht ok kaupatkin lähtivät jo. Kui mun pakko olla tyytyväinen sellaiseen valikoimaan :D? Miksi myös kauaksi pitäisi muuta? On se pikkasen hankala vaateiden perässä muuta.

lollot
Ja kun sulta kysytään kauppoja mistä tilaat niin ainoa vastaus on ebay. LOL ja sama höpinä jatkuu " on sitten se italialaista ja yks versace Ja hirveen paljon " plaa plaa. Tyhjä pää ja suu käy

Yhteistyössä