Miten nätit esim mekot ja muut vaatteet (niin ja tuskin mun tyyliä tunnet eikö?) niin vaikka ne mekot voivat olla jotain stripparivermeita? Toisalta, vaikka on näinkin, niin en vaan valitettavasti voi pukea päälle jonkun halvan viskoosin, huonosti ommeltun paidan missä lukee xs koko ja sopii vaikka xl kokoisille tai sama tyyli kuin kaikilla, leggingsit tai farkkulegingsit, halpaa toppi ja joku iso kokoinen paita vielä päällä sekä iso tekonahkainen seppälän näköinen laukku ja ballerinat. Kyllä raskauden aikana vielä pystyn siihen tai jos pakko äkkiä lähikaupassa käydä, mutta ei ole muuten mun tyyliä sellaista valitettavasti ja jos laitankin farkkulegingsit tai muut, niin mä tarvitsen aivan joku muu paita enkä toppia ja täällä ei sellaista ole, korkokenkiäkin sellaisia mitä varma olivat muodissa 90 luvulla venäjän pienissä kylissä. Jos joku halua tästä maksa niin ole hyvää vaan, mutta kun samat krääsät saa Ebaystakin 2lla eurolla ja vielä free shipping päällä. Pojalle etsin enemmän luomuja vaateita ja laadukkaita tai edes jotain muuta mutta nättiä, kaupoissa en nähnyt kun jotain kulahtuneita bodeja, niin kiitos ja ei.