Miksi kaupoissa ei ole mitään :/!?

Ihan turhaan kävin kaupoissa tänään, en saanut itselle yhtään mitään, ei lapsille, enkä tulevalle vauvalle. Tuntu kaikki vaatteet sadan vuoden vanhoja ja voi että miten rumia. Mistä edes kaikki vaatteet tuodaan tänne. Merkkivaatteet myös vain jotain mitä varma saa tukusta poisto tarjouksissa. Mikään muu ei auttaa kun tilata taas netistä ja kun synnytän niin ulkomaaille sitten shoppailemaan taas ja ensi vkolla jos vaikka Hki:iin käyn, siellä ainakin enemmän kun täällä Turussa edes vauvalle. Mistä te oikein ostatte vaatteita? En tarkoittaa hm:a ym.

[QUOTE="Satu";30269712]Olen kanssasi samaa mieltä. Kaupoissa on järkyttävän rumia vaatteita, ja näyttää siltä kuin joku olisi niitä jo pitänyt... Ulkomaille se on varmaan lähdettävä ostoksille. :)[/QUOTE]

Juu ihan kamalan rumia, kenkäkaupoissa järkyttävän vanhoja kenkiä missä tuntu joku kiinalainen liimakin näy, siis yöäk. En ostaa edes eurolla mitään sellaista, aivan kamala kun kukaan muu ei älyä tuoda jotain hyvää tänne, ei edes isot kaupat. Mulla yks matka kyllä tiedossa muutaman kk päästä jo kaikki menee putkeen, niin pakko edes ulkomaailta tuoda sitten jatkossa kaiken.

kdjdj
Juu, kyllä ne sun tänne linkittämät strlpparivermeet on sitten niin tyylikkäitä ja kauniita - NOT. Ja mitä ihmetttä aiot pienelle pokkavauvalle pukea päälle jos vaatteet ei löydy normiikaupoista :O

Juu, kyllä ne sun tänne linkittämät strlpparivermeet on sitten niin tyylikkäitä ja kauniita - NOT. Ja mitä ihmetttä aiot pienelle pokkavauvalle pukea päälle jos vaatteet ei löydy normiikaupoista :O
Miten nätit esim mekot ja muut vaatteet (niin ja tuskin mun tyyliä tunnet eikö?) niin vaikka ne mekot voivat olla jotain stripparivermeita? Toisalta, vaikka on näinkin, niin en vaan valitettavasti voi pukea päälle jonkun halvan viskoosin, huonosti ommeltun paidan missä lukee xs koko ja sopii vaikka xl kokoisille tai sama tyyli kuin kaikilla, leggingsit tai farkkulegingsit, halpaa toppi ja joku iso kokoinen paita vielä päällä sekä iso tekonahkainen seppälän näköinen laukku ja ballerinat. Kyllä raskauden aikana vielä pystyn siihen tai jos pakko äkkiä lähikaupassa käydä, mutta ei ole muuten mun tyyliä sellaista valitettavasti ja jos laitankin farkkulegingsit tai muut, niin mä tarvitsen aivan joku muu paita enkä toppia ja täällä ei sellaista ole, korkokenkiäkin sellaisia mitä varma olivat muodissa 90 luvulla venäjän pienissä kylissä. Jos joku halua tästä maksa niin ole hyvää vaan, mutta kun samat krääsät saa Ebaystakin 2lla eurolla ja vielä free shipping päällä. Pojalle etsin enemmän luomuja vaateita ja laadukkaita tai edes jotain muuta mutta nättiä, kaupoissa en nähnyt kun jotain kulahtuneita bodeja, niin kiitos ja ei.

vierasss
Minkälaisia ihmevaatteita se sun vauva tarvii jos ei tavallisesta kaupasta löytyvät kelpaa? Järjetöntä tuhlata rahaa kalliisiin mukahienoihin merkkivaatteisiin kun ne ei lapsen päälle kauaa mahdu.

Ja kiinnostaa kyllä muutenkin, että minkälaiset vaatteet sulle itelle pitää olla kun pitää ulkomaille lähteä ostamaan?

Ken guru
Miten nätit esim mekot ja muut vaatteet (niin ja tuskin mun tyyliä tunnet eikö?) niin vaikka ne mekot voivat olla jotain stripparivermeita? Toisalta, vaikka on näinkin, niin en vaan valitettavasti voi pukea päälle jonkun halvan viskoosin, huonosti ommeltun paidan missä lukee xs koko ja sopii vaikka xl kokoisille tai sama tyyli kuin kaikilla, leggingsit tai farkkulegingsit, halpaa toppi ja joku iso kokoinen paita vielä päällä sekä iso tekonahkainen seppälän näköinen laukku ja ballerinat. Kyllä raskauden aikana vielä pystyn siihen tai jos pakko äkkiä lähikaupassa käydä, mutta ei ole muuten mun tyyliä sellaista valitettavasti ja jos laitankin farkkulegingsit tai muut, niin mä tarvitsen aivan joku muu paita enkä toppia ja täällä ei sellaista ole, korkokenkiäkin sellaisia mitä varma olivat muodissa 90 luvulla venäjän pienissä kylissä. Jos joku halua tästä maksa niin ole hyvää vaan, mutta kun samat krääsät saa Ebaystakin 2lla eurolla ja vielä free shipping päällä. Pojalle etsin enemmän luomuja vaateita ja laadukkaita tai edes jotain muuta mutta nättiä, kaupoissa en nähnyt kun jotain kulahtuneita bodeja, niin kiitos ja ei.
Ja siinä se tulikin: koska Suomi :D

• Tykkää
Reactions: DieAndLetLive
"mie"
http://www.aliexpress.com/item/Retail-baby-girl-winer-coat-with-minnie-warm-fleece-children-hoodies-2014-new-design-kids-outwear/1875377730.html

http://www.aliexpress.com/item/2013-new-baby-winter-coat-romper-winter-jacket-Zebra-leopard-animal-shapes-Romper-suit-children-baby/1393001704.html

http://www.aliexpress.com/item/new-2014-autumn-and-winter-fashion-new-children-s-clothing-boys-horns-Kouer-thick-warm-jacket/1728866960.html

Aika kivoja :) Useissa noissa vaatteissa ilmainen postitus Suomeen.

Ken guru
[QUOTE="mie";30269782]http://www.aliexpress.com/item/new-2014-autumn-and-winter-fashion-new-children-s-clothing-boys-horns-Kouer-thick-warm-jacket/1728866960.html

Aika kivoja :) Useissa noissa vaatteissa ilmainen postitus Suomeen.[/QUOTE]

Ihania vaatteita tuolla!!

Ja kyllä Stockalta saa vaikka mitä merkkivaatteita, vauvasta vaariin. Kelpaa yleensä jopa venäläisillekin.
Juu ehkä vain Helsingissä, jonkin verran saa jotain. Helsingissäkin ei ole kun muutama hyvää kauppas, Stocka, LV ja en muista mikä se Stockan lähellä iso merkkivaateliike on ollut, en tiedä onko enää, sekä pikkuputekeista saa vauvoille joskus jotain kiva.

[QUOTE="mie";30269782]http://www.aliexpress.com/item/Retail-baby-girl-winer-coat-with-minnie-warm-fleece-children-hoodies-2014-new-design-kids-outwear/1875377730.html

2014 new baby winter coat romper winter jacket Zebra leopard animal shapes Romper suit children baby clothing rompers-in Rompers from Apparel & Accessories on Aliexpress.com | Alibaba Group

new 2014 autumn and winter fashion new children's clothing boys horns Kouer thick warm jacket coat baby boy-inJackets & Coats from Apparel & Accessories on Aliexpress.com | Alibaba Group

Aika kivoja :) Useissa noissa vaatteissa ilmainen postitus Suomeen.[/QUOTE]

Mä itse en kauheasti tykkää ko vaateista vaikka ei pahoja ole :). Mutta tykkään lapsille tilata Italiasta merkkivaatteet ja ne saa sieltä jopa -70% edullisempi ja Ebaysta paljon kans ostan, välillä vaan toimitusajat aika pitkiä. Sekä mulla on yks tukku mistä saa jopa Versace vaateita lapsille ihan muutamilla euroilla, niin välillä sieltäkin tilailen. On kuitenkin aina kivempi paikan päällä ostaa ja kokeilla ja täällä en pystyy sen tehdä.

Pikku vinkki.
Kun shoppailee harvemmin, aina löytyy jotakin. Vika lieneekin siinä, että sinulla on ilmeisen selvä ostoaddiktio - et voi lähteä kaupasta tyhjin käsin vaan aina on pakko ostaa jotain.

Yhteistyössä