Minkään asian suhteen jäädä jahkailemaanKun tekee mieli kahvia niin sitä ei aikailla.
Minkään asian suhteen jäädä jahkailemaanKun tekee mieli kahvia niin sitä ei aikailla.
Juhuu? Viitsiikö kukaan?Haluan vaihtaa hiusmallia. Saa laittaa kuvaehdotuksia. Tukan pituus olkapäille ulottuva. Sellainen missä on otsatukka. kiitos =)
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30272591:Minkään asian suhteen jäädä jahkailemaan
Ai niinkuin joku tällänen?Haluan vaihtaa hiusmallia. Saa laittaa kuvaehdotuksia. Tukan pituus olkapäille ulottuva. Sellainen missä on otsatukka. kiitos =)
Joku rikottu polkka kenties ja kiva väri siihen.Juhuu? Viitsiikö kukaan?
Jotakin tuollaista. Saa olla kerroksittain. Nyt on tasapitkät hiukset.Ai niinkuin joku tällänen?
Mun mielestä tollaset vähän kiharat on kivat (paitsi itellä, kun ärsyttää pörrö ).Jotakin tuollaista. Saa olla kerroksittain. Nyt on tasapitkät hiukset.
Mulla on vähän luonnon kiharaa. Tai siis taipusa tukka. Aika pörrö on välillä.Mun mielestä tollaset vähän kiharat on kivat (paitsi itellä, kun ärsyttää pörrö ).
Niin mullakin, se on kyllä ihan kamala kosteella ilmalla :ashamed:Mulla on vähän luonnon kiharaa. Tai siis taipusa tukka. Aika pörrö on välillä.
=)Niin mullakin, se on kyllä ihan kamala kosteella ilmalla :ashamed:
joke? meinasiks jukea...se on ainakin rumayinksu, miten olis nissan joke?
Ei toi tukka oo kyllä yhtään sellanen kuin kuvailitHmm..
mutta helppohoitoinen kosteallakin säällä.Ei toi tukka oo kyllä yhtään sellanen kuin kuvailit
Ei mutta kuva jotenki miellytti mua.Ei toi tukka oo kyllä yhtään sellanen kuin kuvailit
Jos mulle sopis tollanen niin mikä ettei . Mut tyydyn pörröön, näytän sen kanssa edes ehkä tytöltä, enkä pikkupojalta.mutta helppohoitoinen kosteallakin säällä.
Ja mä en tykkää olla.Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30272663:Ai luoja mä niin tykkään olla sinkku!
mikäpä se on olla sinkkuna kun on fbAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30272663:Ai luoja mä niin tykkään olla sinkku!
Toi on aika samanlainen ruipelo kun minä, mutta mä olen niin vitivalkonen ettei musta ikinä sais tollasia kuvia . Olisin sulautunut tohon taustaan.Ei mutta kuva jotenki miellytti mua.
Sirahvi on yhtä hoikka.Toi on aika samanlainen ruipelo kun minä, mutta mä olen niin vitivalkonen ettei musta ikinä sais tollasia kuvia . Olisin sulautunut tohon taustaan.
Mut se on hyvä kun kirkkaalla ilmalla voi ulkoilla alasti, kukaan ei huomaa kun kaikki erehtyy luuleen mua auringonsäteeks.
et ole enääJa mä en tykkää olla.