The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
niin ja iskä oli hakenut tänää jotain autoesitteitä...jottain voortia ja mitä lie oli. nyt pitäs sitten miettiä budjetti ja ruveta lähtee koeajoille. tais sentään tajuta että pitää olla sitten uutta eikä mitään vanhaa ,ehkä jotain 2011->
 
Ikiuni halaus, voisitko puhua kenenkään kanssa tuosta henkisestä pahasta olosta ?
Tinkuliini halaus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30269969:
Mietit budjetin ja sitten kaupoille :D
ainut etten tiedä miten nykysen myy...kun iskä ei ole mikään nero ja mä en tiedä mitään niin ei taida yksityisesti onnistua mut sitten taas jos vie liikkeeseen niin ei siitä saa vaihossa oikeen mitään. iskän mielestä pitäs vaan liikkeesseen niin olis helpompaa.
 
Pitää kait aloittaa lääke uudelleen jotta pää kestää. Just pääsin eroon siitä. Oon ajatellut käydä lekurilla. Ei se lääke kuitenkaan ogelmaa poista.
Mene ihmeessä lääkäriin juttelemaan, varmasti harmittaa, kun oot just päässy eroon lääkkeistä, mutta jos helpottaa oloa ja tuntuu ettet pärjää ilman, niin varmaan ihan hyvä ratkaisu. Voisiko lääkettä vaihtaa tai pienentää annosta ?
 
ikiuni
Mene ihmeessä lääkäriin juttelemaan, varmasti harmittaa, kun oot just päässy eroon lääkkeistä, mutta jos helpottaa oloa ja tuntuu ettet pärjää ilman, niin varmaan ihan hyvä ratkaisu. Voisiko lääkettä vaihtaa tai pienentää annosta ?
Jotain toista merkkiä pitää olla. Edellinen aiheutti enemmän haittaa ko hyötyä. Mutta kunpa sais ongelman pois. Se auttais paremmin.
 
[QUOTE="apples";30270029]mee yinksu nissan-myymälään ja anna kolffi vaihossa sopivaan nissan kaskaihin

mutta kato että se on sillä 1,6 tieselin konneella[/QUOTE]

täytyy katella. mut eiks tiisseli ole parempi pitkiin ajoihin? mulla kyllä tulee kilometrejä ainakin niin kauan jos työpaikan ja kodin välii pysyy tälläsenä mut mietin et jos työmatka lyhenis niin ei sitä ajoo sit niin paljon tulis. että kumpi tulee loppujen lopuks halvemmaks,bensa vai tiisseli...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä