niin ja iskä oli hakenut tänää jotain autoesitteitä...jottain voortia ja mitä lie oli. nyt pitäs sitten miettiä budjetti ja ruveta lähtee koeajoille. tais sentään tajuta että pitää olla sitten uutta eikä mitään vanhaa ,ehkä jotain 2011->
Mietit budjetin ja sitten kaupoilleniin ja iskä oli hakenut tänää jotain autoesitteitä...jottain voortia ja mitä lie oli. nyt pitäs sitten miettiä budjetti ja ruveta lähtee koeajoille. tais sentään tajuta että pitää olla sitten uutta eikä mitään vanhaa ,ehkä jotain 2011->
Jos jotakin hyvää tapahtuu mun elämässä niin sitten tulee jotain pahaa. Ei oo ikinä asiat hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30269962:Ikis ja Tinku :hug:
Mulla on kutina että tässä tapauksessa äiti oisi ammattiapua vaillaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30269953:Pitäisiköhän noille lapsukaisille perustaa jo oma lasaretti :kieh:
Toi on ihan perus. Täytyy säilyttää balanssi, jos saa kilon hyvää täytyy saada kaksi kiloa paskaa niskaanJos jotakin hyvää tapahtuu mun elämässä niin sitten tulee jotain pahaa. Ei oo ikinä asiat hyvin.
Pitää kait aloittaa lääke uudelleen jotta pää kestää. Just pääsin eroon siitä. Oon ajatellut käydä lekurilla. Ei se lääke kuitenkaan ogelmaa poista.Ikiuni halaus, voisitko puhua kenenkään kanssa tuosta henkisestä pahasta olosta ?
Tinkuliini halaus.
Tää asia on vaikea kestää. On sen verran paha mulle.Toi on ihan perus. Täytyy säilyttää balanssi, jos saa kilon hyvää täytyy saada kaksi kiloa paskaa niskaan
ainut etten tiedä miten nykysen myy...kun iskä ei ole mikään nero ja mä en tiedä mitään niin ei taida yksityisesti onnistua mut sitten taas jos vie liikkeeseen niin ei siitä saa vaihossa oikeen mitään. iskän mielestä pitäs vaan liikkeesseen niin olis helpompaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30269969:Mietit budjetin ja sitten kaupoille
Mene ihmeessä lääkäriin juttelemaan, varmasti harmittaa, kun oot just päässy eroon lääkkeistä, mutta jos helpottaa oloa ja tuntuu ettet pärjää ilman, niin varmaan ihan hyvä ratkaisu. Voisiko lääkettä vaihtaa tai pienentää annosta ?Pitää kait aloittaa lääke uudelleen jotta pää kestää. Just pääsin eroon siitä. Oon ajatellut käydä lekurilla. Ei se lääke kuitenkaan ogelmaa poista.
saaks kysyy et mitä lääkettä söit? tarkotan siis et söitkö jotain masennuslääkettä tms?Pitää kait aloittaa lääke uudelleen jotta pää kestää. Just pääsin eroon siitä. Oon ajatellut käydä lekurilla. Ei se lääke kuitenkaan ogelmaa poista.
Kutinat pitää yleensä paikkaansa : /.Mulla on kutina että tässä tapauksessa äiti oisi ammattiapua vailla
Helpompaa se tosiaan on antaa vaihdossa liikkeeseen.ainut etten tiedä miten nykysen myy...kun iskä ei ole mikään nero ja mä en tiedä mitään niin ei taida yksityisesti onnistua mut sitten taas jos vie liikkeeseen niin ei siitä saa vaihossa oikeen mitään. iskän mielestä pitäs vaan liikkeesseen niin olis helpompaa.
Jotain toista merkkiä pitää olla. Edellinen aiheutti enemmän haittaa ko hyötyä. Mutta kunpa sais ongelman pois. Se auttais paremmin.Mene ihmeessä lääkäriin juttelemaan, varmasti harmittaa, kun oot just päässy eroon lääkkeistä, mutta jos helpottaa oloa ja tuntuu ettet pärjää ilman, niin varmaan ihan hyvä ratkaisu. Voisiko lääkettä vaihtaa tai pienentää annosta ?
maksavat vaan vähän ja vetävät lisäks siitä välistä : /Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30270018:Helpompaa se tosiaan on antaa vaihdossa liikkeeseen.
masennuslääkettäsaaks kysyy et mitä lääkettä söit? tarkotan siis et söitkö jotain masennuslääkettä tms?
Jep, toivottavasti löytyy sellainen lääke, josta on enemmän hyötyä. Niin, varmaan olisi ihanteelinen tilanne, että saisi ongelman pois. Tseppiä paljon.Jotain toista merkkiä pitää olla. Edellinen aiheutti enemmän haittaa ko hyötyä. Mutta kunpa sais ongelman pois. Se auttais paremmin.
Totta, mutta jos myyt itse ja ostaja alkaakin jälkikäteen urputtamaan jostain viasta tms. joudut itse selvittelemään asiaa.maksavat vaan vähän ja vetävät lisäks siitä välistä : /
ja vikaahan tosta löytyy..niinkun ne ovet. ehkä parempi vaan liikkeeseen,pääsee helpommalla itekin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30270058:Totta, mutta jos myyt itse ja ostaja alkaakin jälkikäteen urputtamaan jostain viasta tms. joudut itse selvittelemään asiaa.
:hug:En kuitenkaan alkanu neuloskelemaan, mitä lie hermokipua tms. toisessa kyynärpäässä, tosi ärsyttävää. Vihloo.:kieh: