Hellurei :wave:Hello :wave:
:wave: howdy-ho!Hello :wave:
kyllä käöp katteeksAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30269850:Tottakai myö ollaan viisaita :saint:
Elähän kehtoo. Oot kuitenkin luokan priimus ollut .kyllä käöp katteeks
Alkaisi hyvinkin :kieh:. Vieläkö Nico-Jessica-Petterit jatkaa sairastamistaan :vampire:.Sitten kun aamulla pääsi töihin niin ettei bussi palanut sieltä ei pääse pois alkaskohan 11h riittää?
no lukiossa olin vielä mutta totuus on että uliopistolla selvisin läpi juuri ja juuriAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30269863:Elähän kehtoo. Oot kuitenkin luokan priimus ollut .
Vaan kuka niitä papereita jälkikäteen enää kaipailee .no lukiossa olin vielä mutta totuus on että uliopistolla selvisin läpi juuri ja juuri
niimpä, eipä niitä kurssiarvosanoja ole juurikaan jälkeenpäin kyseltyAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30269889:Vaan kuka niitä papereita jälkikäteen enää kaipailee .
niimpä, eipä niitä kurssiarvosanoja ole juurikaan jälkeenpäin kyselty
eikä tässä maakunnassa ole montaa jotka niistä mitään ymmärtäis
viittasin niihin joilla on sama tutkinto ko mullaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30269907:
Pitäisiköhän muuttaa sinne
Noitakoulu on kuule harvinainen :Oviittasin niihin joilla on sama tutkinto ko mulla
en osaa sanoa että onko sun yleisempi vai harvinaisempi
epäilemättäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30269926:Noitakoulu on kuule harvinainen :O
Jep. Tällä kertaa loppuviikon.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30269865:Alkaisi hyvinkin :kieh:. Vieläkö Nico-Jessica-Petterit jatkaa sairastamistaan :vampire:.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30269944:Jokos pikkujoulujen aikataulu alkaa hahmottumaan :xmas:
Pitäisiköhän noille lapsukaisille perustaa jo oma lasaretti :kieh:Jep. Tällä kertaa loppuviikon.
Ennen jouluaei hajuakaan, mitä ehotat?