Aapp
En osaa enää kun itkee vaan, mun on niin paha olla ton miehen kanssa. Se satuttaa mua koko ajan henkisesti, vähättelee ja lyttää jatkuvasti. Se on saanu mut uskoon, että mä en pärjää ilman sitä. Ja että lapset viedään multa pois kun en selviäisi niiden kanssa yksin. Mitä jos se on oikeessa? Mä en oo koskaan ollu yksin. Jos en oikeesti osaakaan. Miten mä voisin olla ilman lapsia.
Oon alkanu miettiin jo itsemurhaakin. En sitä kuitenkaan pystyisi tekeen.
Mies on tässä vuosien aikana tehnyt vaikka mitä ja mä oon kaikki antanu anteeks. Mä oon toivonu että se joskus huomais kuinka hyvä oon sille. Mutta ei se huomaa. Mä oon rakastanu niin paljon saamatta vastarakkautta. Oon vaan halunnut että olisin miehelle tärkeä. Mutta en oo.
Mulla oli ennen ihan hyvä itsetunto mutta ei siitäkään oo enää mitään jäljellä. Tunnen itteni rumaksi ja kamalaksi ja huonoksi. Koska mulle on sanottu ettei mua kukaan huolisi eikä kukaan jaksaisi olla mun kanssa.
En jaksa enää mutta en osaa erotakaan.
Oon alkanu miettiin jo itsemurhaakin. En sitä kuitenkaan pystyisi tekeen.
Mies on tässä vuosien aikana tehnyt vaikka mitä ja mä oon kaikki antanu anteeks. Mä oon toivonu että se joskus huomais kuinka hyvä oon sille. Mutta ei se huomaa. Mä oon rakastanu niin paljon saamatta vastarakkautta. Oon vaan halunnut että olisin miehelle tärkeä. Mutta en oo.
Mulla oli ennen ihan hyvä itsetunto mutta ei siitäkään oo enää mitään jäljellä. Tunnen itteni rumaksi ja kamalaksi ja huonoksi. Koska mulle on sanottu ettei mua kukaan huolisi eikä kukaan jaksaisi olla mun kanssa.
En jaksa enää mutta en osaa erotakaan.