Tinku, kauppanimet vaihtelee eli lue vaikutfavan aineen nimi. Panadoli ja kumppanit hajoaa vasta maksassa eli ovat maksatoksisia ja yhteisvaikutus alkoholin kanssa on kohtalokas. Sen takia esim krapulaankaan ei saa niitä ottaa.
ok. mut nyt otin sen burana 600 niin saan sit jonkun ajan päästä ottaa tsihiä jos siltä tuntuu...ettei maksa posaha?Tinku, kauppanimet vaihtelee eli lue vaikutfavan aineen nimi. Panadoli ja kumppanit hajoaa vasta maksassa eli ovat maksatoksisia ja yhteisvaikutus alkoholin kanssa on kohtalokas. Sen takia esim krapulaankaan ei saa niitä ottaa.
Älä ota, jos arveluttaa. Se on aina turvallisinta.ok. mut nyt otin sen burana 600 niin saan sit jonkun ajan päästä ottaa tsihiä jos siltä tuntuu...ettei maksa posaha?
...pitäskö sitten teijen vaatia nyt korkojen kera :xmas:Joo siis se linkin juttu ihan asiallinen. Mutta ketjun mukaan meidän olisi pitänyt vähintään vaatia jääkaappi ja uuni vaihtoon sekä asunto yläkerroksista. Tosin tämä voisi olla hieman haastavaa rivarissa.
Kait sitä olisi pitänyt vaatia kalliit vaunut sossusta (josta ei kyllä ole koskaan edes haettu mitään) ja hienoja huonekaluja yms.
Kyllä on nyt niin petetty olo tosiaan, kun en tällaisista erityisoikeuksista ole tiennyt. Niistä pitäisi tiedottaa paremmin. :snotty:
Jep.ummelo taitaa nyt viitata siihen että mamut ei voi asua maantasalla
Voihan siitä reissusta tarttua muutakin mukaan.Perhana kun porukka on lähtenyt taukoilee syystä tai toisesta niin täällä ole mitään. Pitääkö nyt muka sit ruveta tsihistää ja lähtee jonnekin jotta huomenna on sit darra ja morkkis ja itku ja paha olo.
Ei,en mä enää jaksa mitään yhen illan juttuja. Ja vakavaa ei sieltä ei löydy,se on ihan varma.Varatut vaan vonkaa.Voihan siitä reissusta tarttua muutakin mukaan.
Jos siis päädyt jonnekin lähtemään.
Se on kuitenkin mahdollista. Mä olen löytänyt puolison baarista. Joskus menneisyydessä.Ei,en mä enää jaksa mitään yhen illan juttuja. Ja vakavaa ei sieltä ei löydy,se on ihan varma.Varatut vaan vonkaa.
Joo mut en mä taida silti ja en kyllä usko et nykysin baarista löytäis vapaata miestä ja tosiaan ei ne yhen illan jutut enää hotsita.Se on kuitenkin mahdollista. Mä olen löytänyt puolison baarista. Joskus menneisyydessä.
Hik :ashamed:.Miten täällä on taas ihan kuollutta?
Vielä 10pvä ennen ko pääsen juomaan. :snotty: Ja silloin saattaa olla sellaista ohjelmaa että ei voi juoda.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30265529:Hik :ashamed:.
Mie oon ollut koko päivän terassilla.
Kyl niitä on. Mutta mä en oo koskaan hakemalla hakenut. Joskus on vain "tupsahtanut" elämään.Joo mut en mä taida silti ja en kyllä usko et nykysin baarista löytäis vapaata miestä ja tosiaan ei ne yhen illan jutut enää hotsita.
:hug:Vielä 10pvä ennen ko pääsen juomaan. :snotty: Ja silloin saattaa olla sellaista ohjelmaa että ei voi juoda.
:hug: On tää niin kamalaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30265549::hug:
No en mäkään nyt baarista hakemalla hae.Kyl niitä on. Mutta mä en oo koskaan hakemalla hakenut. Joskus on vain "tupsahtanut" elämään.
Kyllä sie kestät kuin nainen .:hug: On tää niin kamalaa.
Joo =)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30265579:Kyllä sie kestät kuin nainen .