The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tinku, kauppanimet vaihtelee eli lue vaikutfavan aineen nimi. Panadoli ja kumppanit hajoaa vasta maksassa eli ovat maksatoksisia ja yhteisvaikutus alkoholin kanssa on kohtalokas. Sen takia esim krapulaankaan ei saa niitä ottaa.
 
Joo siis se linkin juttu ihan asiallinen. Mutta ketjun mukaan meidän olisi pitänyt vähintään vaatia jääkaappi ja uuni vaihtoon sekä asunto yläkerroksista. Tosin tämä voisi olla hieman haastavaa rivarissa. :whistle:

Kait sitä olisi pitänyt vaatia kalliit vaunut sossusta (josta ei kyllä ole koskaan edes haettu mitään) ja hienoja huonekaluja yms.

Kyllä on nyt niin petetty olo tosiaan, kun en tällaisista erityisoikeuksista ole tiennyt. Niistä pitäisi tiedottaa paremmin. :snotty:
...pitäskö sitten teijen vaatia nyt korkojen kera :xmas: :D
 
...mä olin liikennepoliisina ja sitten mun piti päästä jo toviksi uloskin jäähdyttelemään :snotty:

..ja kohta taijan lähteä taas ettimään sitä jesaria :snotty:...

Mutta mikä halvattu se on, että sitä sisarusten välistä suurta rakkautta pitää lähteä jakelemaan sitten saunassa |O :kieh:... Mulla alkaa välitön kiehuminen siinä kohtaa, mulle on opetettu ja jotenkin se on mussa muutenkin automaattisesti sisällä, että sauna on pyhä paikka - sinne ei tulla kiukuttelemaan, eikä suuta soittamaan sun muuta töllöilyä tekemään. Pikkasen sitten piti tehdä häätöä lauteilta ja ripitystä suihkutilassa...

Mutta - bygones, katotaan miten pitkälle asia taas kantaa :D

On muuten keli jäähtynyt nopeesti - päivällä kevyesti yli 24 astetta, viiden jälkeen joku 18...ja nyt kymmenen :). Mutta on ihana ilta - semmoinen kuulas ihana keltaisen kultainen iltarusko :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä