The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en muuten meinannu siivota huomenna :rolleyes:...tän viikon kokemuksen tuomalla baritonilla taidan jatkossa pyhittää tuon homman jälkikasvulle ja miehelle - ei tässä konkurssissa ole enää niin nöpösen nukaata :D eli jemmapaikat jatkossa tasan tarkkaan paperiselle kartalle rustattuna...

...ja se kartta sitten sinne jemmapaikkaan :xmas: :D


Mä meinaan huomenna leipoa pullaa :p. Pitkästä aikaa :).
 
  • Tykkää
Reactions: poika
selkeetä, eli siis kuski on sekavin :)
:D - just näin.

Meillä on tämä synnynnäinen taito saada asia kohdilleen eli hyvinkin tapahtumarikkaiksi :D. Mutta - loppu hyvin kaikki hyvin, sokeripierussa olevaiset ovat jo urvahtaneet unillensa ja torpan prinsessa kans, mä voin nyt huoletta tsihauttaa yhden tässä tämän illan tapahtumien kunniaksi ja sille, että kohta tämä päivä on virallisestikin jo eilistä.
 
:D - just näin.

Meillä on tämä synnynnäinen taito saada asia kohdilleen eli hyvinkin tapahtumarikkaiksi :D. Mutta - loppu hyvin kaikki hyvin, sokeripierussa olevaiset ovat jo urvahtaneet unillensa ja torpan prinsessa kans, mä voin nyt huoletta tsihauttaa yhden tässä tämän illan tapahtumien kunniaksi ja sille, että kohta tämä päivä on virallisestikin jo eilistä.
On muuten ehkä päivän positiivisin asia että tää on kohta eilinen
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Tää koko viikko on ollut aika pits. Töissä jatkuu Jani-Jessicoiden sairastelu, ehkä kaksi syksyn kiireisintä viikkoa ja paikalla olijoilla leikkaa kohta kiinni
:hug: - äyh, kuulostaapas hiottavalta, nyt vaan viikonloppuna sitten relaat ja lataat akkuja. Toi on kyllä niin raastavaa kun vajaalla miehityksellä joutuu painamaan ja lähestulkoon aina silloin sattuu se työntäyteisin ja stressaavin sauma.

Pidähän omasta jaksamisestasi siis huolta, nyt lepäät ja otat iisisti.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
...miulla rupes tämä tekniikka tökkimään pahasti, en etes tiiä saanko tätäkään viestiä näkyville vai lähteekö taas jonnekin omalle radalleen - jumittaa maan mahottomasti, liekö noilla miljuunilla välilehdillä oma syynsä asialle :snotty: - mutta...

...mä poistun tsiheineni ja virkkuukoukkusineni pöllöilemään :wave:...sitkeesti yritän tässä saada oikeesti tuolla hökötyksellä nyt etes jotain aikaiseksi, siis semmosta että siitä vois silmät ristissä kattoen sanoa, että se tuo mieleen hämärästi jotain :snotty: :D...eli periksi ei anneta! Mutta voi sun halvattu vaan noita saakutin kirjainyhdistelmien määrää |O - halvatun moisia viritelmiä ja lyhenteitä, ei noita kukaan voi muistaa ilman suomennosapua!

Homman tekemistä voi tietenni hiukan..öö...häiritä se, että mä pikkasesti kuolaan tässä samalla ton Mortensenin pojan perään :p....mutta siis Mortensenissa ei ole mitn vikaa vaan lähinnä ja yksin omaa tuolla vinkkuralla koukulla mikä ei suostu toimimaan...

Eli - lyhyestä virsi kaunis :D - hyvää keskiyön kuppelehtimista teitille ja sitten joskus niitä kauniita unikuvatuksia :kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä