Ei kovin hauskaa. :hug:JAA-AH. Koskahan sitä kannattais laittaa oma mamulähiökämppänsä myyntiin? Ku ei tänne postikaan uskalla kulkee ja äskenkin matkalla ostarilta kävi 34 eri henkilöä kimppuun.
Ei kovin hauskaa. :hug:JAA-AH. Koskahan sitä kannattais laittaa oma mamulähiökämppänsä myyntiin? Ku ei tänne postikaan uskalla kulkee ja äskenkin matkalla ostarilta kävi 34 eri henkilöä kimppuun.
Ei tarvitse edes telttaa näin lämpimällä. Makuupussi tai täkki vaan matkaan ja menoksi. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30263091:Telttamajoitus jo heti ensi yöksi punavuoreen :xmas:
Ja on muuten kätevää sitten kierrellä asuntonäytöillä kun on ihan kulmilla valmiiksi .Ei tarvitse edes telttaa näin lämpimällä. Makuupussi tai täkki vaan matkaan ja menoksi. :xmas:
No sekin vielä. Kaikin puolin loistava ajatus siis.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30263110:Ja on muuten kätevää sitten kierrellä asuntonäytöillä kun on ihan kulmilla valmiiksi .
Eiku Kalliohan on kans ehdottomasti parempi paikka ja sieltä kannattaa hankkia asuntokin. Mä oon tossa kohta muutenkin menossa sinne päin, niin jos pykään teltan siihen Hesarille vaikka aluks?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30263091:Telttamajoitus jo heti ensi yöksi punavuoreen :xmas:
...mulla on ihan semmonen vahva tutina, että meillä toi tullee menemään niin,että nuille iskee semmonen kollektiivinen kapinointivaihe ja nuo löytää just jollei klainarista niin sitten jostain kaupunkilähiöstä vuokrakolmiosta :snotty:...kato, veri on vettä sakeampaa, sukulaiskommuuni on jeessitten kun sun lapset muuttaa pois kotoa on täysin järjenköyhää maksaa vuokraa kun voi kerryttää omaisuuttaan ostamalla heti omistusasunnon. Jokaisella vanhemmalla täytyy olla siinä vaiheessa jo säästöjä tai omaa kämppää sen verran maksettuna, että pystyy takaamaan lapsen lainan. Näin kerrottiin tovi sitten yhdessä ketjussa.
mm. kahvikirahvi on jo pilannut puolikkaan tulevaisuuden koska jos vanhemmat asuu vuokralla lapsestakin tulee surkea luuseri.
Kyllä mie sörnäisen metron kulmalle ajattelin vähän majapaikkaa pykätä :xmas:.Eiku Kalliohan on kans ehdottomasti parempi paikka ja sieltä kannattaa hankkia asuntokin. Mä oon tossa kohta muutenkin menossa sinne päin, niin jos pykään teltan siihen Hesarille vaikka aluks?
Kallio on liian hipsterimesta, kyl Kontula tai Jakomäki on semmoset sopivat mestatEiku Kalliohan on kans ehdottomasti parempi paikka ja sieltä kannattaa hankkia asuntokin. Mä oon tossa kohta muutenkin menossa sinne päin, niin jos pykään teltan siihen Hesarille vaikka aluks?
ota koira perheeseen. rotikka tai sakemanni sopii hyvin. mamut aikas paljon noita pelkäävät.JAA-AH. Koskahan sitä kannattais laittaa oma mamulähiökämppänsä myyntiin? Ku ei tänne postikaan uskalla kulkee ja äskenkin matkalla ostarilta kävi 34 eri henkilöä kimppuun.
Heität niille Spencer käskee- leikit kehiin :kieh: ...koetahan jaksaa :hug:Hajoo pää noiden lasten kanssa. Siirryn huutamaan niille ja juoksemaan perässä.
Pitäkää kiva ilta ja mukava viikonloppu!
ota koira perheeseen. rotikka tai sakemanni sopii hyvin. mamut aikas paljon noita pelkäävät.
:hug: koita pärjätä. Hauskaa juoksentelua kakaroiden perässä.Hajoo pää noiden lasten kanssa. Siirryn huutamaan niille ja juoksemaan perässä.
Pitäkää kiva ilta ja mukava viikonloppu!
Mii laikki laikki laikkiiii