The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Heipä vaan hei mussukat!! :wave:

kävin suoraan töistä vähän maalaamassa isomman tytön kämppää. Ihan vaan vuokra-asunto joten tytöstä tulee työtön luuseri, vaikka miten oon näyttänyt esimerkkiä asumalla itse omistusasunnossa. Ei vaan ymmärrä että kannattas tommoseen alle 30m2 kämppään laittaa 160 000e jos haluaa omistusasunnossa asua.. nimim. huolestunut äiti
Käsittämätöntä ajattelua jälkikasvulta :vampire:.

Ja iltaa :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30263022:
Käsittämätöntä ajattelua jälkikasvulta :vampire:.

Ja iltaa :wave:
no niin on. Inisee vaan että on halpa kämppä lähellä yliopistoa. Ei mitään tolkkua tulevaisuuden suhteen.
 
no niin on. Inisee vaan että on halpa kämppä lähellä yliopistoa. Ei mitään tolkkua tulevaisuuden suhteen.
Myö luetaan jo tiivisti asuntoilmoituksia ala-asteelaisen kanssa. Asunto säästäminen aloitettiin välittömästi kun viiva ruutuun pamahti. Karkkipäivän karkkirahatkin laitetaan possuun säästöön asuntoa varten :xmas:.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja FreezeCat
Lähisukulainen :headwall: samaa paskan jauhamista viikosta toiseen |O haukkumista selän takana yms. Nyt menee yli rajan.Mikään ei kelpaa eikä riitä.
 
Viimeksi muokattu:
Spencer Hastings
JAA-AH. Koskahan sitä kannattais laittaa oma mamulähiökämppänsä myyntiin? Ku ei tänne postikaan uskalla kulkee ja äskenkin matkalla ostarilta kävi 34 eri henkilöä kimppuun.
 
Kiitos murut :kiss:
Tuskin ihan kunnianloukkaussyytettä,en nyt ainakaan viitti ruveta tekemään.
Ei tarvia ihmetellä, kun ei halua olla tekemissä pahemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30263036:
Myö luetaan jo tiivisti asuntoilmoituksia ala-asteelaisen kanssa. Asunto säästäminen aloitettiin välittömästi kun viiva ruutuun pamahti. Karkkipäivän karkkirahatkin laitetaan possuun säästöön asuntoa varten :xmas:.
..no on teillä sentään huomattavasti enempi mallillaan, kun meillä katellaan neljän silmän voimin autoja ja mönkiöitä ja muita kerpeleen konevehkeitä |O :snotty:

Tuurillaan sitten bunkkaavat jossain klainarissa :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Järkyttävää. :O

Tosin mun ei kannata sanoa mitään. Oon jo valmiiksi pilannut lasteni tulevaisuuden..vai voinko vielä pelastaa sen hankkimalla omistusasunnon?
sitten kun sun lapset muuttaa pois kotoa on täysin järjenköyhää maksaa vuokraa kun voi kerryttää omaisuuttaan ostamalla heti omistusasunnon. Jokaisella vanhemmalla täytyy olla siinä vaiheessa jo säästöjä tai omaa kämppää sen verran maksettuna, että pystyy takaamaan lapsen lainan. Näin kerrottiin tovi sitten yhdessä ketjussa.

mm. kahvikirahvi on jo pilannut puolikkaan tulevaisuuden koska jos vanhemmat asuu vuokralla lapsestakin tulee surkea luuseri.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä