The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Tein eilen itselleni välipalapatukoita. Laitoin pähkinöitä, kauraa, kurpitsan- ja hampunsiemeniä ja kaadoin päälle sulatettua taloussuklaata. Ihan jees, mut en oo oikein suklaafani. Millä muulla sais tollasen levyn pysyy kasassa? Varmaan jollain hunajasekotuksella.. mitähän se olis sit.
 
Spencer Hastings
Minäkin voisin makoilla kotona mutta siinä tulis hulluksi. Yksin kotona päivästä toiseen.
Mä oon ollut nyt vuoden virkavapaalla ja alkaa sekoo. Varsinkin nyt, kun asutaan taas etäsuhteessa. Tieto siitä, että työt alkaa kolmen viikon päästä pitää järjissään :D Pakko sanoa, että enää en ihmettele miksi työttömät passivoituu helposti.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
...jaa, sitähän sais laittaa kahvia kohta tulemaan :p

Tuossa kuorin vimmalla mahettoman läjän omppusia ja testasin omenaporaa - vasta nyt haksahin semmosenkin hankintaan - ja pistin sitten tulemaan omenapaistosta....ilmeisesti pataljoonalle :D

Vai voiko sitä ikinä tehdä liian isoa satsia ;)...hyvin toi äkäseen katoaa teki minkä kokosen tahtojaa.

Loppupäivä pitäs mennä sitten ihan aivottomana, näinköhän onnistuu :snotty:...pakko vaikka väkisin, tungen vaikka tuon neulomishässäkkäni puikkoineen turpavärkkiä tilkitsemään :D
 
Oi hittolainen, tollain kun pistäsin meillä omppusia menemään, niin :D...

Tosin. Mulla ei ole mitn asiaa mennä tonkimaan miehen työkalupakkia :snotty:. Enkä kyllä ymmärrä miksi, mutta kuulemma mun vierailun jälkeen miehellä vain pidentyy noi verstashommelit :O
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä