The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
no ei ole ihme jos ihqulla vituttaa se pelaaminen

pystyykö edes lapset nukkumaan?
Yleensä kyllä, on ne joskus nukahtamisvaiheessa valittaneet jos on niidenkin huoneeseen kuulunu mölinää. Mut jos ne nukkuu niin ei ne siihen herää. Onneks.
Miehen kone olis oikeesti tehny jo loikan partsilta jos se lasten unia häiritsis.

Kyl miekin joskus saan unta vaikka se höpisiskin siinä mutta eilen taas ei millään.
 
Vein eskarin päiväkotiin ja kotiin palatessa huomasin ennen meidän pihaa uuden kyltin. Siinä lukee "yksityisalue, läpikulku kielletty". Olin et fuck, miten mä pääsen kotiin? Katsoin taakse voinko peruuttaa. Sitten mieleen hiipi hiljaa ajatus että mä asun tuolla, se on minunkin piha, minunkin yksityisaluetta ja kurvasin parkkiin. Hirveetä tolleen laitella kylttejä toisia hämäämään :snotty:
 
Vein eskarin päiväkotiin ja kotiin palatessa huomasin ennen meidän pihaa uuden kyltin. Siinä lukee "yksityisalue, läpikulku kielletty". Olin et fuck, miten mä pääsen kotiin? Katsoin taakse voinko peruuttaa. Sitten mieleen hiipi hiljaa ajatus että mä asun tuolla, se on minunkin piha, minunkin yksityisaluetta ja kurvasin parkkiin. Hirveetä tolleen laitella kylttejä toisia hämäämään :snotty:
onks siinä teidän pihalta sitten mennyt läpikulkevaa liikennettä?
 
onks siinä teidän pihalta sitten mennyt läpikulkevaa liikennettä?
onks siinä teidän pihalta sitten mennyt läpikulkevaa liikennettä?
Tämä on siis rivitalo jonka molemmista päistä pääsee ajotielle. Mitään autoruuhkaa ei ole kun tästä ei pääse kuin metsään. Mut tuossa on leikkipuisto jossa käy lapsia ja vanhempia. Sitten tästä kulkee koululaisia pihan läpi koululle kun toinen reitti olisi tietä pitkin jossa ei ole jalkakäytävää. Mummoja vissiin kyrsii nuo "ylimääräiset" kulkijat jotka ei asu tässä.

Minusta on parempi että alakoululaiset kulkee tästä pihan läpi kuin vilkkaan tien pienarta, en aio kyllä ketään kieltää kulkemasta. Etupiha on parkkipaikkaa koko talon pituudelta,niin ei mee edes kenenkään pihan läpi nuo muksut. Ja puisto on yleinen. Sinne pitäisi kiertää oikeaoppisesti toista kautta, mutta on se vittumaista esim. Tuon yhden naisen kolmen ihan pienen kanssa kulkea kiertotietä joka on myös ajotie ilman jalkakäytävää,kun meidän pihan läpi pääsee nopeasti ja turvallisesti. Ei tässä mikään hirvee trafiikki edes ole ja tuskin nuo pihakivet kuluu puhki jos joku muukin niissä kulkee kun meidän pihan mummit..
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30255335:
Huomenta pörröt :kiss:

Sitte ku joskus heräilette. Paniikki iskee, laatikoita pitäs hommata, jotta sais pakattua, jotta vois muuttaa.
Kuule rakas, multa saisit vinon pinon lihalaatikoita lainaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä