The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
joko on ajokokeeseen aika varattuna



ja 38 on vasta tosi vähän, mää oon miltei kympin vanhempi

Huomenna ajokoe.
No... Kyllähän mä molempia lapsiani rakastan enemmän kuin mitään muuta mutta jälkeenpäin ajatellen ne molemmat olisi voinut tehdä 10 vuotta myöhemmin... Molemmat on kortsuttoman känniseksin aikaansaannoksia. En toki kumpaakaan kadu , mutta sanonpahan vaan. :D
 
Kiitos... Huomenna pojan ja oman isän kanssa autokaupoille...
Ja nyt täytyy kiittää mummuani, joka menehtyi viime syksynä - niin se mummu vaan keksii keinon hemmotella lastenlastenlapsiaan haudan takaa. Laittanut pojalle autokassan jo vuosia sitten :heart:
Mummu vaan oli kaikinpuolin... Paras...
eläpä muuta viserrä

mun mummu oli kans mun tuki ja turva niin kauan kun oli tässä maailmassa, esim:

-makso tuhannen markkaa mun moposta kun olin 15
-ponsoroi mun ekan tietokoneen kun olin uliopistolla
-jeesas mun opinnoissa vielä lisäksi ainaski kymppitonnilla

(vanhemmat ei ponsoroinu yhtään)

perinnönjaosta mut suljettiin pois koska "mää olin jo saanu osuuteni" mutta se ei mua vituttanu koska olin silon jo valmistunu ja päässy tienahommiin
 
Viimeksi muokattu:
eläpä muuta viserrä



mun mummu oli kans mun tuki ja turva niin kauan kun oli tässä maailmassa, esim:



-makso tuhannen markkaa mun moposta kun olin 15

-ponsoroi mun ekan tietokoneen kun olin uliopistolla

-jeesas mun opinnoissa vielä lisäksi ainaski kymppitonnilla



(vanhemmat ei ponsoroinu yhtään)



perinnönjaosta mut suljettiin pois koska "mää olin jo saanu osuuteni" mutta se ei mua vituttanu koska olin silon jo valmistunu ja päässy tienahommiin

Ne on noin mummut... Rahallisesti mullekin korvaamaton apu, puhumattakaan sitten mummun henkisestä panoksesta. Oli vain kerrassaan niin hyvä ihminen, vaikka itse oli aina varma, että sitä helvetin portit kutsuu.
Mulle on kyllä isäkin sponsoroinut, äiti ei niinkään, kun sillä nyt on aina ollut taloudelliset rajoitteet, yksinhuoltaja kun aikanaan oli.

Mummun perinnönjako ei muakaan koskenut. Olin kyllä saanut osuuteni, ei siinä mitään, enkä muutenkaan välitä noista perinnönjaoista. Riitelyä penneistä. Mutta sitähän kyllä koko elämä on.
 
Minun mummo on nii köyhä et jouduin ostaa sille telkkarin :D



Muistan kun olin teini ja pyysin mummolta vähän rahaa ni se antoi 10mk ja kysy milloin maksan takas? :LOL:

Onhan näitä erilaisia tilanteita... Mutta hyvä, että sai telkkarin :). Olisin minäkin kaikille isovanhemmilleni ostanut telkkarin, jos olisivat pyytäneet. Ne on vaan aika varakkaita, että eipä mun persaukiset sentit paljon niitä taida kiinnostaa. :D
 
Ikä on oikeesti vaan pelkkiä numeroita. Eniten merkkaa se oman mielen asenne. Fyysisesti joku 38 ei ole vanhaa nähnytkään mutta voi toki tuntea itsensä vanhaksi. Kun taas joku 64 on jo vanha mutta voi tuntea itsensä simpsakaksi naisihmiseksi/valloittavaksi mieskomistukseksi :).
 
mää oon melkein 60 kun kuopus on 18 (panin sen alulle sinä yönä kun ite täytin 40)



sen siitä saa kun antautuu naisen iltatähtiprojektille

Eihän toi vielä mitään, jotkut alkaa lapsenteon vasta 60-v.
Mullahan on sitten vielä kaks vuotta aikaa pyöräyttää iltatähti. Pari propleemaa vaan:
A) ei ole äitiehdokasta at the moment
B) ei musta taida enää olla siihen
Siis kasvatukseen. Tekohomma kyllä kiinnostaa edelleen.
 
ikiuni
Ikä on oikeesti vaan pelkkiä numeroita. Eniten merkkaa se oman mielen asenne. Fyysisesti joku 38 ei ole vanhaa nähnytkään mutta voi toki tuntea itsensä vanhaksi. Kun taas joku 64 on jo vanha mutta voi tuntea itsensä simpsakaksi naisihmiseksi/valloittavaksi mieskomistukseksi :).
Mä en tunne olevani 44v. fyysisesti tai henkisesti. Välillä vaan kauhistelen ikääni. :snotty:
 
Ikä on oikeesti vaan pelkkiä numeroita. Eniten merkkaa se oman mielen asenne. Fyysisesti joku 38 ei ole vanhaa nähnytkään mutta voi toki tuntea itsensä vanhaksi. Kun taas joku 64 on jo vanha mutta voi tuntea itsensä simpsakaksi naisihmiseksi/valloittavaksi mieskomistukseksi :).

Mä alan kohta olla henkisesti 70v. :D Ainakin sairastettujen tautien puolesta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä